מספר טלפון
03-6374000

ביטוח נסיעות לכל - מספר דגשים וטיפים / ארווין פלר

יציאה לחו"ל, לכל מטרה שהיא בטיול מאורגן או עצמאית, יכולה להיות כרוכה בהמון דאגות, לחץ וחוסר וודאות לגבי העתיד ומה שטמון בו מבחינה פיזית ובריאותית. הדבר נכון כאשר מתכננים טיול נופים משגע באלפים השוויצרים או ביער השחור בגרמניה ונכון, עשרות מונים, כאשר מדובר על טרק אתגרי בג'ונגלים של קולומביה או בנהרות של קמבודיה ולאוס. העובדה היחידה היא כי אסור לעזוב את ישראל ללא רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח שמכסה מגוון רחב של אלמנטים אפשריים וריאליים, העלולים להתקיים במהלך השהות מעבר לים ויאפשר לכם להוריד, ולו במעט, את מפלס הדאגה והלחץ. חברות הביטוח, עם השנים, פיתחו התאמות ומסלולים שונים, המתאימים לסטנדרטים המשתנים והחדשים של הטיסות לחו"ל וכיום אפשר למצוא פוליסה ייעודית ומתאימה לכל סוג טיול שאותו יבחר אדם לקיים, וגם אם לא, סוכני הביטוח ישמחו לבנות אתכם, ועבורכם, מסלול מיוחד המתאים רק לכם.

מה הכיסויים העיקריים שהפוליסה אמורה לכסות?

כמובן, ביטוח למטען, אך חשוב יותר הביטוח הרפואי הכולל אשפוז ורצוי לוודא שאין מגבלה לכמות ימי האשפוז, ולסכום העלות ליום האשפוז. פעילות אתגרית כמו טיפוס על צוקים, סנפלינג, בנג'י או צניח, צלילה אינה מבוטחת בפוליסה ויש לבצע הרחבה אשר תכלול גם פעילויות למעין אלה.

דוגמא נוספת היא איתור וחילוץ – פעילת זו המאפשרת גם איתור חילוץ וסיוע מנקודות שונות על פני הגלובוס אשר אינה מכוסה בפוליסה רגילה ואם מדובר במסע של תרמילאים, דבר שמתאים, להרבה מאוד צעירים וצעירות המחפשים המצבעים טיולים וטרקים בניו זילנדדרום אמריקה והמזרח הרחוק ומוצאים את עצמם בכל מיני חורים נידחים.

בעת רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, וגם אם לא מעוניינים ברכישת פוליסה מיוחדת, ייחודית ויקרה יותר, ניתן לבצע, מה שנקרא, הרחבות לפוליסה ובאמצעות אופציה זו לוקחת חברת הביטוח פוליסה סטנדרטית ופשוטה לחלוטין ומוסיפה עליה, תמורת תשלום כמובן, סעיפים בודדים ונקודתיים הדרושים ללקוח המבקש לבטח את עצמו ואת הנוסעים איתו. יכולים להיות מספר סוגי הרחבות פוליסה דוגמת הרחב ילדים המאפשר ביטוח לצעירים בני פחות מ-14, שמכוסים על ידי ההורים, אך כאשר קורה משהו להורים, הרחבה מעין זו מכילה גם אותם ואת החזרתם לישראל. הרחבה אפשרית נוספת היא הרחבת ספורט אתגרי והיא יכולה להילקח כאשר לא מדובר על טיול אקסטרים אתגרי מלא, אלא על חלק מסוים ממנו, ובאמצעות ביטוח חלק ספציפי של בטיול אפשר להוזיל את העלויות הגדולות של ביטוח מיוחד לספורט אתגרי. חשוב לשים לב, אף על פי כן, כי יש משמעות רבה לתקופה המבוטחת במסגרת הפוליסה וכי אי אפשר לשנות ולעדכן אותה במהלך הטיול עצמו (אז הבאנג'י צריך להתבצע ביום המסוים שחשבתם עליו ולא יום לפני או יום אחרי). אותה הפרוצדורה נכונה עבור ביטוחי ספורט חורף כגון סקי, ודינם כדין ביטוחי ספורט אתגרי אותם ניתן לרכוש אונליין באתרי ביטוח נסיעות לחו"ל.

ביטוח נסיעות לחו"ל נוסף, הדורש הרחבה והטמעה בפוליסה הנרכשת, הוא ביטוח חילוץ ואיתור. איתור נעדרים בחו"ל הוא עניין מאוד יקר ומורכב, וללא סיוע ביטוחי, המספק גם את הגב הכלכלי וגם את הגב המקצועי, בלתי אפשרי לארגן זאת באופן פרטי. רוב חברות הביטוח מתחילות לפעול רק לאחר כ-30 יום מרגע קבלת ההתרעה, וישנן חברות המספקות תחילת מבצע איתור וחילוץ לאחר שבעה ימים. חשוב להקפיד ולהכניס את זמן תחילת הפעולה, מרגע ההודעה הרשמית לחברת הביטוח, לתוך סעיפי הפוליסה.

מצב אפשרי נוסף שבו יכול להיות שנהיה זקוקים להרחבת פוליסה הוא מצב של הריון מתקדם, בו מי שגילה לא עולה על 40 וזמן הריונה אינו עולה על השבוע ה-32, יכולה לקבל סיוע מקיף, מקצועי ומלא במהלך כל שינוי וצורך רפואי הנגרם כתוצאה מההיריון.

לטיול מאורגן לחו"ל עם חברת פגסוס לחץ כאן

כל הזכויות שמורות לפגסוס תיירות ונסיעות

ט.ל.

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form