מספר טלפון
03-6374000

תקנון החברה

2016

 

תקנון חברה

תנאי התקשרות ואחריות

בטיולי פגסוס תיירות ונסיעות בע"מ לנוסע/ת

 

פגסוס ישראל מציעה טיולים מאורגנים בחברות הטיולים שלה ובפרסומים אחרים המיועדים לקהל הרחב בתנאים המפורטים להלן. חובה לקרוא בקפידה תקנון זה כדי להימנע מאי הבנות.

רכישת השירותים המוצעים על ידי החברה מהווה הסכמה לתנאים המפורטים בהמשך.


הרשמה ותשלום

את ההרשמה יש לבצע על גבי טופס מפורט ובו פרטי הנוסע/ת ותנאי התשלום המוסכמים. טופס ההרשמה חייב להיות חתום ולציין את דמי ההרשמה שיהוו הבטחת מקום לנרשמים כולל אמצעי תשלום (מזומן, שיק כרטיס אשראי....).

לפגסוס זכות לסרב לממש נסיעה של כל נוסע שלא ביצע את מלוא התשלום לפני היציאה. 

בעת רישום לטיול ומסירת כתובת הדואר האלקטרוני לנציגי החברה (בעל פה או על גבי טופס ההרשמה), מאשר הלקוח קבלת דיוור הודעות ופרסומות באמצעות המייל.

במידה וירצה להסיר את כתובתו מרשימת התפוצה, יוכל לעשות זאת באמצעות לחיצה על ביטול קבלת הודעות שיווקיות בתחתית העמוד או שליחת מייל
חוזר לכתובת המייל  pegasus@pegasusisrael.co.il

החזרי כספים

החזר כספי עקב מימוש חלק מן השירות הכולל, הנובע מסיבות של הפסקת טיול באמצע או רכישת חלק מהטיול בלבד יעשה רק לאחר שייבדק ההחזר בפועל שניתן מהספקים השונים לאחר בדיקת הנזקים הנובעים מהפסקת שירותים זו. ההחזר יינתן על ידי הספק נותן השירותים בלבד לחברת פגסוס ולא בכל דרך אחרת ישירה או עקיפה דרך פעולות הלקוח/ה ו/או מדריך הקבוצה. במידה ויהיו לקוחות שירצו לחזור לארץ לפני מועד החזרה עם הקבוצה יזוכו לקוחות אלה תוך הסכמה מראש ב- 25$ לנוסע/ת לכל לילה מבלי להיכנס לדקויות והסברים. מומלץ גם כאן לכסות עצמכם בפוליסת ביטוח מראש בכל מקרה ולבדוק אם יש כיסוי למצבים כאלה.

מחירים / שערי מטבע / מיסים

מחירי הטיולים נקבעו על פי תעריפי הטיסות, שירותי קרקע, מיסים ושערי חליפין בין מטבעות מקומיים לדולר האמריקאי נכון ל- 01.01.16. במידה והמחיר יעודכן ע"י פגסוס בין היתר בגלל שינוי בשערי המט"ח הידועים ליום זה, יחול השינוי למעלה/למטה על הלקוח/ה בלבד. שער הדולר הקובע הוא שער העברות והמחאות גבוה של בנק לאומי לפי ערך יום העסקים הקודם ליום התשלום בפועל במשרד (יום ההפקדה) שער המכסה בין היתר גם עלויות, היטלים והמרות הבנקים.

מיסים המפורטים במחירי הטיולים (מיסי נמל למשל) יכולים להשתנות להיווסף או להתבטל. כל שינוי מעבר לידוע ב-  01.01.16 יועבר לידיעת הלקוחות למימוש תשלום או זיכוי מועד היציאה.

 

תוכנית הטיול / מניין הימים בטיול

הטיול והמסלול כפי שפורסם מחייב את פגסוס אולם יתכנו שינויים בקביעת סדר ימי הטיול והביקורים כפי שמודפסים בחוברת ובפרסומי החברה.

תכנית הטיול ופרטיה הם חלק בלתי נפרד מתקנון זה.

הגדרה של סיורים מודרכים מתייחסת להדרכה באמצעות מדריכ/ה מקומי/ת למשך 3 או 4 שעות אלא אם יצוין אחרת.

חשוב מאוד לשים לב כי יום היציאה ויום החזרה נכלל בתחשיב הכולל סה"כ ימי הטיול, אם כי ייתכן והטיסות תצאנה בערב דבר שייראה כאילו יום טיול מפוספס או לחילופין בבוקר מוקדם. לפגסוס אין שליטה ובקרה הקשורים בשעות הטיסה (ראה/י סעיף טיסות), לכן לא יינתנו החזרים כספיים הנובעים משעות טיסה כאלה (המפתח האמיתי והנכון הוא הלילות לינה בטיול)

 

השתתפות בטיול והרכב המשתתפים

יציאת הטיול מותנית בכמות משתתפים מינימאלית על פי המפורט בכל טיול.

לפגסוס ישראל יש זכות קיימת להפסיק השתתפות נוסע/ת בטיול הגורם לטענת המדריך ו/או הקבוצה להפרעה למהלך הסדיר של הטיול. הוצאה, החזרת הלקוח/ה תקוזז מהסכום הכולל שיחושב לצורך החזר תשלום על שירותים לא מנוצלים.

הרכב וגילאי המשתתפים אינו מוגבל בהרשמה לקהל הרחב. אין באפשרות פגסוס יכולת להבטיח שנתונים הנמסרים בזמן מסוים לא ישתנו לאחר מכן ולכן טענות בנושא זה של גיל או הרכב לא יוכלו להילקח בחשבון.

 

כללי (מסמכים / ביטוח/אשרות...)

3_2 באחריות הנוסע/ת לבדוק את מסמכיו אם תקפים, תוקף דרכון ישראלי לחצי שנה לפחות ממועד היציאה לטיול, צורך באשרת כניסה (ויזה), חיסונים ומצב רפואי, מסמכי הנסיעה שסופקו על ידי פגסוס, כרטיסי טיסה, טופס הזימון עם פרטי זמן הגעה מדויק ומקום מפגש עם מדריך הקבוצה.

3_2 כמו כן יש לדאוג לפוליסת נוסעים בריאות ומטען מתאימה, באחריות הלקוח לדאוג לביטוח. 

3_2 מומלץ כולל סעיף הטסה אווירית במקרה חירום. אין פגסוס אחראית לביטול נסיעה ו/או קיצורה עקב מצב רפואי של הלקוח או של בן משפחה הקרוב אליו.

3_2 לקוחות הנוסעים בדרכונים זרים ולא ישראלים מחוייבים בהודעה נפרדת בכתב לפגסוס ועליהם מוטלת האחריות לבדוק את תנאי הכניסה למדינה אליה מטיילים.

3_2 נציגי המכירות אינם מוסמכים/רשאים במסירת מידע אלא אם כן ניתן באופן כתוב ללקוח במסמך רשמי חתום של פגסוס.

3_2 קיימים אתרים אשר לא ניתן לבקר בהם ללא ויזה/אשרה מתאימה. 

3_2 פגסוס אחראית בהודעה כתובה באם יש צורך בויזה/אשרת כניסה מתאימה אך ורק בעבור בעלי דרכונים ישראלים.

3_2 מידע זה נכתב בתוכניות הטיולים באופן ספציפי לכל מסלול וטיול בנפרד .

חילוקי דעות

המידע הניתן בתקנון זה ובשאר פרסומי פגסוס מהווה אסמכתא להתחייבות על פיהם נרכש המוצר. אין בידי פגסוס כל יכולת להיות אחראית למידע בלתי מוסמך או בלתי בדוק שנמסר וסותר נתונים אלה או נתונים נלווים, אלא אם הם מגובים בכתב.

פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, ייעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבתי המשפט המוסמכים בכל אחת מערי המחוז של בתי המשפט: תל-אביב - יפו, מרכז, חיפה, נצרת, באר שבע וירושלים.

ביטולים

ביטול יזום של טיול על ידי פגסוס הנובע בעיקר ממספר מועט של נרשמים יתאפשר עד 15 ימים לפני יציאת הטיול ללא כל טענה ו/או תביעה של הלקוח.
עסקת מזומן תוחזר ללקוח באופן מיידי ברגע ההחלטה של הביטול.
עיסקאות אשראי יוחזורו על פי התנהלות חברות האשראי.
ישנה אפשרות שהתשלום ישמש זכות לנסיעה עתידית או אלטרנטיבה דומה זאת על פי בחירת הלקוח.

ביטול ע"י הנוסע

  1. הלקוח רשאי לבטל את הטיול- בהודעה בכתב לחברת פגסוס (פקס, דואר רשום ומייל), בתוך 14 ימים מיום ההרשמה לטיול ולאחר אישור חוזר מפגסוס ובתנאי שנותרו לפחות 7 ימי עסקים (שאינם כוללים את ימי שישי, שבת וערבי חג) ליציאת הטיול.
  2. הלקוח רשאי לבטל כנ"ל כל טיסת המשך שנרכשה לישראל וממנה, ובתנאי שטיסת ההמשך נרכשה מחברת תעופה הממריאה מישראל.
  3. "ימי מנוחה" משמעם: שבת ומועדי ישראל - שני ימי ראש השנה, יום כיפורים, ראשון ושמיני עצרת של סוכות, ראשון ושביעי של פסח וחג השבועות.
  4. זכות הביטול לא תחול לגבי שירותי הארחה, נסיעה, חופשה או בילוי (טיסה, שיט, טיול מאורגן, וכיוצא באלה), המתבצעים במלואם מחוץ לישראל לרבות :
    4.1 טיסת המשך לטיסה שיצאה מישראל והניתנת באמצעות חברת תעופה אחרת (טיסת המשך).
    4.2 חבילת נופש מחוץ לישראל
  5. בכל מקרה אחר מן המפורט לעיל, בו יבטל הלקוח את הטיול, לאחר חלוף - 14 ימים מיום רכישת הטיול,יחולו תנאי הביטול המפורטים היטב בדפי הטיול הספציפי, שיימסרו ללקוח לפני עשיית העסקה, כחלק בלתי נפרד ממנה, ואלו בלבד.
  6. בכל מקרה של ביטול הטיול ע"י הלקוח מכל סיבה ובכל מועד,לא יוחזרו הוצאות שנבעו בגין הנפקת אשרות ו/או רכישת שירותים מסוימים שנרכשו מראש עבור הלקוח ובהסכמתו ואין אפשרות לקבל החזר בגינם.
  7. פגסוס רשאית לקזז כל סכום ששילם הלקוח עפ"י האמור לעיל.
  8. פגסוס תגבה את הסכום מכרטיס האשראי במידה והלקוח חייב סכום כסף לפי תוכנית הטיול אליה נירשם הלקוח וחתם על טופס הרישום.
  9. פגסוס תהא רשאית להודיע לכל לקוח בכתב, קודם להתקשרותו לרכישת טיול מן החברה, על תנאי ביטול מיוחדים החלים לפני חגים ובמהלכם או בכל עניין חריג.
  10. אי קבלת ויזה/אשרת כניסה למדינה אינה עילה לביטול ואינה מזכה את הצרכן בהחזר כספי מעבר לקבוע בחוק.

המחירים כוללים:

טיסות

הטיסות בפרסומי פגסוס מבוצעות בחברות תעופה סדירות אלא אם מצויים אחרת (טיסות שכר למשל) ברוב המקרים ישירות (אולם לא תמיד). במצבים חריגים או מחוסר אפשרות אחרת יש מצבים של נחיתות ביניים או אפילו החלפת מטוס. ייתכנו מקרים חריגים שבהם חברת התעופה מבצעת רישום יתר (אפילו ללא ידיעת החברה המארגנת) דבר המותר על פי תקנות וחוקי איגוד חברות התעופה הבינלאומיות (יאט"א). במקרים חריגים אלה תעשה פגסוס כל מאמץ שהנזק יהיה מזערי, אם בכלל.

אין פגסוס אחראית לאיחורים בהמראות ונחיתות של מטוסים וכן לביטול טיסות. אלו באחריות חברות התעופה.

טיסה שלא במסגרת הקבוצתית: פגסוס תעשה מאמץ לאפשר למי שמעוניין לחזור שלא עם הקבוצה (עד לסדר גודל של 10% מטיילים בקבוצה) למצוא טיסות בימים המבוקשים ע"י הלקוח/ה המבקש זאת. אין בטחון שפגסוס תצליח  ואינה מבטיחה מראש שזה ניתן. אין יכולת להבטיח שלא תהייה תוספת במחיר הטיסות עקב חריגה מבוקשת זו, תוספת שפגסוס תוסיף למחיר הטיול. ללא קשר תגבה פגסוס תשלום דמי טיפול בסך 50$ שיהיה בנוסף לשינוי אפשרי במחירי הטיסה הנובע מבקשת בשינוי. אין אפשרות ליציאה חריגה אינדיווידואלית לפני יציאת הטיול.

נוסעים בקבוצות רוכשים כרטיסים על פי קריטריונים המתייחסים לקבוצות ולא לבודדים. במידה ותהיה חריגה ממסגרת קבוצתית זו ביציאה או בחזרה מחו"ל יהיה הדבר כרוך בהוצאה נוספת של 50$ הכרוכה בטיפול בכך ללא כל קשר להפרש עלויות הנובע משינוי המרכיב הקבוצתי של מחיר הכרטיס או מהשינוי עצמו יעד / אורך השהות במסגרת תעריפי הטיסות הידועים, אלו יגבו לפי המקרה הספציפי.

במידה שהמטען הלך לאיבוד במהלך הטיסות, אין הדבר באחריות פגסוס, אך חייב הלקוח/ה להצהיר על כך בתחומי שדה התעופה. יצוין כי במידה ולא עשה זאת לא תהיה לחברת התעופה כל אחריות ישירה או עקיפה לאובדן זה. לכן חשוב ליידע את מדריךהקבוצה עוד בתחומי שדה התעופה ולגשת לדוכן אבדות ומציאות (LOST AND FOUND) במקום, ולהצהיר על כך.

אין אפשרות לבחור מקומות ישיבה על המטוס במסגרת כרטוס קבוצתי מראש. שלא כבכרטוס אינדיבידואלי, בו יכול הסוכן לבחור מקומות ישיבה במקרים רבים, בקבוצות לא ניתן. פגסוס אינה יכולה להבטיח מראש הטבות בכרטיסי טיסה קבוצתיים (נקודות נוסע מתמיד, בונוסים וכד') המוצעים ע"י חברות התעופה ליעדים שונים. באחריות הלקוח לבדוק מראש אפשרות קבלת הטבות לגבי טיול ספציפי.

 

מלונות

פגסוס אינה אחראית על הפעלתו היום-יומית של המלון ו/או תקינות המתקנים במלון, לרבות תקינות מערכותיו, קיומם ושעות הפעלתם של מערכות מיזוג האוויר, החלפת המצעים בחדרים, חימום מי הרחצה, שיבוץ החדרים במלון וכו'. פגסוס מתחייבת לבצע את ההזמנה במיומנות, למסור לספקי השירותים את המידע הרלוונטי לעסקה ולוודא התאמת ההזמנה למבוקש, ואולם לא תהיה אחראית לשיבושים ו/או תקלות בלתי צפויות ושאינן בשליטתה ואין לה אפשרות להתחייב לקיומם של מיזוג אויר בחדרים, נוף, מיטה זוגית וכיוצא בזה.


המלונות המוצעים בטיולים / נופשונים / חבילות מוגדרים כדרגה ראשונה (4 כוכבים) דרגת תיירות טובה (3 כוכבים) לפי דירוגים של ארצות הביקור ולא על פי קריטריונים ישראלים. פגסוס לא יכולה להבטיח את מיקום המלונות בערים. ייתכנו מקרים שהמלונות שהקבוצה תלון בהם יהיו מחוץ לערים או בערים סמוכות (זה אמור במיוחד בתקופות תערוכות/אירועים מיוחדים). אין בכך לשנות את מהות הטיול ותכניו. במקרה זה יעמוד האוטובוס לרשות פגסוס בשעות הערב לקיום התוכנית המובטחת (לשיקול של מדריך הקבוצה בטיול המאורגן).

בחדרים הזוגיים המיטות יכולות להיות כפולות או 2 מיטות נפרדות. במקרים מיוחדים ייתכנו חדרים זוגיים שהמיטה היא קומבי (המאפשרת לינה ל-2 אנשים בחדר). לקוח/ה בודד/ה יקבל שותפ/ה זר/ה לחדר (מאותו מין) ולא תתקבלנה טענות על אי התאמה (גיל, עישון, וכו'...). המעונינ/ת יוכלו לשהות בחדר לבודד (חדר ליחיד) בתוספת תשלום. בהזמנת חדר לשלושה בעיקר במלונות מדרגת תיירות טובה או ראשונה יש סבירות שתוכנס מיטה נוספת לחדר מבלי שהחדר מותאם ללינה של שלושה. אין אפשרות להבטיח חדר גדול ונוחיות מראש (צריך לקחת בחשבון שהחדר יהיה צפוף).

היציאה הרשמית מהחדרים בכל מקרה לפני שעה 12:00 והכניסה לחדרים בכל מקרה לא לפני השעה 14:00. יש לקחת בחשבון את צרכי המלון בניקוי החדרים והכשרתם לקליטת נוסעים חדשים.

רשימת מלונות תימסר ללקוחות לפני יציאתם. ייתכנו שינויים של הרגע האחרון גם לאחר היציאה מהארץ. אנו מתחייבים לשמור על הרמה ואזור הלינה הקרוב ביותר למקורי.

החדרים לקבוצה הם על בסיס RUN ON HOUSE כלומר לא כולם זהים ודומים. ייתכנו רמות שונות לפי מצב תפוסת החדרים במלון. יהיו לקוחות שיקבלו סוגים ורמות שונות של חדרים.

 

סבלות

פגסוס אינה מספקת שירותי סבלות, בין בתשלום ובין שלא בתשלום, באף אחד מטיוליה אלא אם כן נכתב אחרת במפורש

במסלולים בהם כלולה סבלות ההתייחסות הינה לסבלות בבתי מלון ולפני הכניסה לחדרים בבתי המלון.

הסבלות עלולה לארוך זמן ולא להינתן ישר בעת ההגעה אלא תוך זמן סביר.

קיימים מיקרים בהם הסבלות עלולה לא להינתן בשל אי זמינות של הסבל בבתי המלון - מיקרים אלו נדירים אך אם מתרחשים בדרך כלל במקומות מרוחקים בהם נאלץ בית המלון לקחת סבלים שאינם סדירים או בעת הגעה מאוחרת בשל התארכותו של יום הטיול והגעה כאשר הסבל עזב כבר את המלון.

תחבורה

האוטובוס שיעמוד לרשות הקבוצה יהיה אוטובוס דלוקס מיוחד לתיירים ממוזג בהתאם לתוכנית המפורסמת. יום עבודה של נהג מבוסס על 8 שעות. אין זו חובתו של הנהג לבצע טיולים מעבר לרשום בתוכנית הטיול בזמן המוגדר כחופשי, פנוי או אפשרות. פעילות בזמנים אלה תעשה ביוזמת מדריך הקבוצה בהסכמת הנהג ובעלות כספית שתימסר למטיילים.

אוטובוס ממוזג, הכוונה למזגן העובד בתנאים סבירים ובהספק ידוע ומוכר בארץ התיור. איינו יכולים להתייחס שמיזוג האוויר יפעל בצורה מלאה בתנאי חום בלתי סבירים לארץ התיור.


כלכלה

הארוחות שפורסמו על פי הרשום בכל טיול וטיול בנפרד. ארוחות הבוקר בדר"כ קונטיננטאליות מזנון. אין אפשרות להבטיח אוכל כשר והאוכל הצמחוני יכול להיות בלתי מספיק כתחליף לארוחה בשרית רגילה. אין אפשרות להבטיח באם ניתנת ארוחה בטיסה. זאת באחריות חברות התעופה בלבד.

חברת פגסוס אינה מיידעת את הנוסעים בטיסות אשר אין בהם ארוחות.

במקרה של בקשה מיוחדת של הנוסע/ת לגבי סוג מזון מסוים (כשרות/צמחונות/טבעונות וכו'), מתחייבת פגסוס להעביר את הבקשה לספק השירות, אולם לא תהיה מצידה התחייבות כלפי הנוסע למילויה, אלא אם אושר לנוסע בכתב כי בקשתו תקויים. כאשר בקשה מיוחדת שנכללה בהזמנה נוגעת לדרישות חיוניות לנוסע מפאת צרכיו היחודיים, תבדוק פגסוס מול ספק השירות האם ניתן לקיים את בקשת הנוסע, ותודיע על תוצאות בדיקתה לנוסע טרם אישורה הסופי של הבקשה.


מדריך הקבוצה

זהו האיש המרכזי בטיול המשמש כמדריך וכאיש ארגון האחראי לכל מה שקשור בקבוצה בזמן השהות בחו"ל ומשמש כנציג פגסוס לכל עניין ודבר. הוא האיש לכל בעיה או נושא שמתעורר במהלך הטיול.

ייתכן מקרה בו מדריך הקבוצה יפגוש את הקבוצה בהגעה לשדה התעופה הראשון בחו"ל או שיעזוב את הקבוצה ביום האחרון בחו"ל ולא יחזור ארצה.

הטיפ (תשר) למדריך הקבוצה הישראלי אינו כלול בתשלום הטיפים הנמסר מראש ונתון לשיקול דעתו של כל נוסע/ת בסיום הטיול ישירות אל מול המדריך / המדריכה.

אין פגסוס מתחייבת על שיבוץ מדריך ספציפי והיא רשאית לשנות את שיבוץ המדריך בכל עת.

מחירי הטיול אינם כוללים:

על פי המפורט בתכנית כל טיול ספציפי.

3_2 תוספת לחדר יחיד.

3_2 עלות הנפקת אשרת כניסה בטיולים אשר יש בכך צורך.

3_2 מסמכים: הוצאת דרכון ו/או הארכת תוקפו. על הדרכון להיות בתוקף חצי שנה מיום היציאה.
על הלקוח לוודא כי בדרכונו 3 דפים ריקים רצופים לפחות לצורך חתימות במעברים השונים לקוח שבדרכונו לא יהיו שלושה דפים ריקים לא יוכל לעלות למטוס עוד בשדה התעופה בארץ.

3_2 עדכוני דלק ומיסי נמל.

3_2 ביטוחים והוצאות אישיות: ביטוח נסיעות רפואי ומטען סטנדרטי או מורחב וכן הטסה רפואית. מומלץ לבצע ביטוח כבר בעת ההרשמה ככיסוי לדמי ביטול גבוהים (כמובן ע"פ תנאי הפוליסה). בטיולים הכוללים התעסקות בספורט יש לבצע תוספת לפוליסה שתכסה גם פעילות זו ובאחריות הלקוח לוודא באם יש בתוכנית הטיול פעילות המוגדרת ככזו. במידה והלקוח מבקש לרכוש ביטוח בתיווך חברת פגסוס על הלקוח ובאחריותו לדרוש לקבל לידיו את הפוליסה.

3_2 במידה ויגרם נזק לחדר המלון או לאוטובוס בגין רשלנות הנוסע ובמידה ונותן השירות כגון, בית המלון או חברת האוטובוסים, ידרשו את עלות התיקון בעבור כך, מתחייב הלקוח לשלם סכום זה ישירות לבית המלון או לנותן השירות או במידה ולא שילם זאת תיגבה פגסוס זאת מהלקוח ותעביר הכספים ישירות לנותן השירות על פי העלות הנדרשת ע"י נותן השירות.  


מידע כללי:


הנך מתבקש להיכנס לאתר האינטרנט של משרד החוץ על מנת להתעדכן במידע על התראות מסע ככל שישנן לארץ היעד שלך. לחץ כאן <-

אנו ממליצים להתעדכן מול לשכות הבריאות המחוזיות  במספרי הטלפון:  *5400  או 08-6241010  או 03-5634848

ובנוסף באתר משרד הבריאות: לחץ כאן <-


נכון להיום וככל הידוע לחברת פגסוס, במדינת ישראל לא ניתן לרכוש פוליסת ביטוח אשר מכסה על נזקים מפני תאונות דרכים.

המטייל מודע ומבין כי לא קיים כיסוי ביטוחי לפגסוס בכל הנוגע בנזקים הנגרמים כתוצאה ישירה או עקיפה של תאונות דרכים בחו"ל.

על כן, באחריות הבלעדית של הנוסעים לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות אישית אשר מכסה כל נזק אשר עלול להיגרם למטייל (נוסע) כתוצאה ישירה או עקיפה של תאונת דרכים.


טופס רישום:

מילוי טופס ההרשמה ושליחתו חתום מהווים קריאה והבנה מלאה של תקנון החברה ושל ההערות והתנאים הכללים בכל טיול וטיול.

פגסוס תיירות ונסיעות בע"מ

ח.פ 51-1636292

רחוב הרכב 4, ת"א

 
תקנון זה נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

 

התמונות באתר נלקחו מאתר Bigfoto

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form