מספר טלפון
03-6374000

הפארקים המומלצים של אירופה למשפחות / משה שניר

כמו ציפורים נודדות, כשהאביב מתקרב לקיץ, מתחילה עונת התכנון של החופשה המשפחתית הקרובה. אין מנוס. הקיץ מוקדש לילדים ובמיוחד לצרכים הספציפיים שלהם. מדרחוב קניות בלונדון, פריז, מינכן או אמסטרדם משעמם אותם. ואם הם לא רגועים ומועסקים באטרקציות שלהם-אתם תתגעגעו למקום העבודה שלכם.
לטובת השקט הנפשי שלכם והבחירה הטובה של היעד, סרקנו עבורכם שורה של פארקים למשפחות, בתי מלון ואטרקציות אירופאיות, שיעשו רק טוב לכולם-מבוגרים וצעירים כאחד.  מראש, התמקדנו במערב אירופה, כאשר לקלאבים של "הכל כלול" בתורכיה כבר אין מקום בתודעה שלנו.

הולנד הייתה ונשארה מוקד משיכה לחופשות משפחתיות או טיולים מאורגים. הטבע, הקסם, הסובלנות והמשיכה אליה מגיעים מכל כיוון ומכל קבוצת גיל.
כפרי הנופש למשפחות של רשת לנדל הם מן החביבים על התיירים מישראל.

DE VELUWSE HOEREGAERDE  (החווה ההולנדית)

כפר הנופש מוקף שדות וחורשות עצי אורן ונשירים למיניהם. מיקומו בלב שמורת טבע ובמרכז הולנד, מאפשר בילויים רבים ומגוונים בטבע, בערים היפות, בשווקים הססגוניים ובפארקי השעשועים המפורסמים של הולנד.

בכפר הנופש בריכת שחייה פתוחה, מיני גולף, מגרש טניס, מסלולי הליכה ואופניים, מגרש משחקים, פינת חי, ביסטרו בר עם TAKE AWAY, ניתן לשכור אופניים וגלגיליות.

יחידת הנופש:

יחידות הנופש כוללות סלון מרוהט עם ספה נפתחת, 2 חדרי שינה (כ"א עם 2 מיטות נפרדות), חדר אמבטיה, פינת אוכל, טלוויזיה, מערכת סטריאו, מטבח מאובזר במיקרו, כיריים, חדר אמבטיה עם שירותים נפרדים ופטיו עם ריהוט גן. ניתן להחנות רכב אחד ליד יחידת הנופש.

מרחקים:

אמסטרדם-85 ק"מ, אפטלינג-100 ק"מ, דולפינריום-15 ק"מ, פארק SIX FLAGS - 28 ק"מ, האג (מדורודם)-93 ק"מ, אוטרכט-29 ק"מ.

 KOORNMOLEN

כפר נופש הולנדי הממוקם בליבה הירוק של הולנד ליד אגם גדול, בין האג לרוטרדם. מחלון יחידת הנופש נבטות טחנות רוח עתיקות, תעלות מים, שדות נרחבים ונשמע... ציוץ ציפורים. השהייה בכפר משרה אווירת רוגע ונעימות לכל הרוצה לתפוס שלווה מחד ומאידך מאפשרת מגוון פעילויות בקרבת הכפר לכל הרוצה "אקשן" בטיול להולנד. מיקומו המרכזי של הכפר מזמן אפשרויות בילוי רבות ומגוונות, בטבע, בערים היפות, בשווקים הססגוניים ובפארקי השעשועים המפורסמים של הולנד - והכל... במרחק של עד שעה נסיעה.

יחידת הנופש:

כל יחידה מתאימה ל-6 איש (3 חדרי שינה-אחד מהם עם מיטת קומותיים). כל היחידות חדשות, מרווחות, נוחות ונעימות וכוללות סלון מרוהט, חדר אמבטיה ושירותים נפרדים, פינת אוכל, טלוויזיה, מערכת סטריאו, מטבח מאובזר במיקרו, כיריים ומדיח כלים, ופטיו עם ריהוט גן. ניתן להחנות רכב אחד ליד יחידת הנופש.

מתקנים ושירותים בכפר הנופש:

בריכת שחייה מקורה וחיצונית, מסעדה ובר, מגרש משחקים, חדר כושר גדול. ליד האגם ניתן לשכור סירות וגלשני רוח. כמו כן ניתן לשכור אופניים במקום. (חלק מהמתקנים בתשלום).

מרחקים:

אמסטרדם-69 ק"מ, אפטלינג-82 ק"מ, אוטרכט-45 ק"מ, רוטרדם-21 ק"מ, האג (מדורודם)-24 ק"מ, חאודה (קניות, מסעדות)-13 ק"מ.

KLEIN RUWINKEL

כפר הנופש ממוקם בליבה הירוק של הולנד, במרחק קצר ממרכזי השעשועים והבילוי למשפחות. סביבה טבעית מקסימה לטיולים רגליים או השכרת אופניים. בכפר כ-120 יחידות נופש.
בכפר: בריכה מקורה, 3 מסעדות (כולל מסעדת פנקייק ומסעדת עוף), סאונה, מגרשי-טניס, מיניגולף, מגרש משחקייה לילדים, חוות בעלי חיים, חדר משחקים, אגם מלאכותי וחנייה ליד יחידות הנופש.
בכל יחידת נופש: 3 חדרי-שינה וחדר מגורים כולל מטבחון פתוח, חדר טמבטיה/מקלחת, שירותים בנפרד. המטבח מאובזר בכלים הדרושים, מיקרו, מקרר ומדיח כלים.
בחדר המגורים: טלפון, טלוויזיה ומערת סטריאו.

מרחקים:

אמסטרדם-70 ק"מ, אמרספורט-27 ק"מ, דולפינריום-30 ק"מ, אפטלינג-95 ק"מ, SIXFLAGS-69 ק"מ, האג-95 ק"מ, וולנדאם-86 ק"מ, גן חיות OUWEHANDS: 20 ק"מ, גן הקופים אפנהאול: 44 ק"מ.

 RABBIT HILL

הפארק RABBIT-HILL ממוקם ביערות הירוקים של שמורת הטבע הגדולה של הולנד - de Veluwe.|
שמורה זו ממוקמת בלב הולנד, דבר המאפשר טיולים מאורגנים לרוב האטרקציות. שמו של הפארק מרמז על האווירה השוררת בו, יערות ירוקים בהם מקפצים שפנים וחיות אחרות.
ניתן להגיע בקלות רבה ובזמן קצר לאחת הערים הקרובות: 8 ק"מ ל-APELDOORM או ARNHEM. בפארק 280 וילות עם חניהבקרבת כל אחת ן היחידות. בתוך הפארק: בריכת שחייה פנימית עם שעשועי מים, בריכה חיצונית, סאונה, באולינג, מגרש טניס, מיניקלאב לילדים, מגרש משחקים מקורה.

הפארק מספק עוד שרותי בילוי נוספים: מיני גולף, מסלולי הליכה ומסלולי אופניים, פינת חי, מסעדה ומינימרקט. גודלו של הכפר הינו כ-490 דונם. DUC DE BRABANT
הפארק ממוקם בדרום הולנד, כ-30 ק"מ מאפטלינג (KAAFSHEUVEL) וכ-130 ק"מ מבריסל, בנוף יערות, חוות ושדות בור וגובל באזורי השמורות LANDGOED-D'UTRECHT ו-LANDGOED GORP EN ROVERT.
בפארק: 147 יחידות, בריכת שחייה עם בריכה לילדים (פתוחה מאי-תחילת ספטמבר), מגרש טניס, שולחנות סנוקר, אזור משחקים לילדים, טניס שולחן, מגרש כדורסל, מגרש משחקים, מסעדה עם בר ומרפסת, חנות חטיפים, שרות קייטרינג. 

ליד הפארק:

Efteling - 30 km, Zoo Parc Overloon - 107km, Safari Park Beekse Bergen' in Bergen - 10 km, Het Hemelrijk Recreation Park in Volkel - 53 km, Klein Zwitserland in Tegelen ('Small Switzerland' attraction park for kids) - 88 km, Bobbejaanla - amuzment park - 44 km

KASTELDOMEIN DE CAUBERG

כמה דרומה אפשר להגיע?
זהו השוני בין שאר הפארקים במדינה. טירות, קפלות ונופים מהממים. מלבד היופי ישנה ברכה לגוף ולנפש בבית המרחץ. שבוע רחוק מהכל, בוילות המפנקות ירגיש כמו חופשה בת 3 שבועות, איזו מחשבה מרגיעה...
בפארק ישנן פעילויות שונות לכל הגילאים. בריכה, משחקיה לילדים, חוות משחקים, טניס שולחן, מגרש משחקים, השכרת אופניים, מסעדה, בית מרחץ מפנק, מגרש גולף ועוד...MIGGELENBERG

בכפר המשפחות מיכלנברג (MIGGELENBERG) הממוקם בלב ליבה של הולנד הירוקה, תחוש כאילו יצאת לחופשת טבע קסומה מבלי שאיש יכול להפריע מנוחתך. מהבקתה תוחל לפסוע ישירות אל לב היער המקיף את הכפר, שם תוכל לפגוש בדרי היער - החל מארנבות וסנאים וכלה בחיות יער ידידותיות אשר הורגלו לסביבה האנושית ומעטרות את המקום כחלק מסביבתן הטבעית.

הכפר ממוקם ליד שמורת הטבע Hoge Veluwe שם ניתן ליהנות מצפייה בחיות טבע במינון ומיגוון גבוהים מזה המצוי בכפר. כמו גם משני המוזיאונים הידועים ה-Museonder וה-Kroller - Muller.
הכפר ממוקם כ-15 ק"מ מהאפלדורן בלב ביער. במקום מצויה בריכת שחייה מקורה + וג'אקוזי נפרד, שני מגרשי טניס - חיצוניים, מסלולי באולינג, מסעדה ובראסרי, תכנית הפעלה לילדים על פני כל השנה,. לנוכח המיסים שהוטלו על הנוחתים באמסטרדם הפכה בלגיה לשער כניסה חדש ומועדף לארצות השפלה.

אך טבעי הוא שהפארקים המשפחתיים שלה הופכים לאטרקציה משפחתית לנופשים מישראל ברשת לנדל בטיול המאורגן להולנד.

Domaine long

נחל מבעבע, יערות קדומים, מדרונות ירוקים חלקלקים - אלו מעצבים את התפאורה היפה של האיזור בלב ה-Ardenn.

שעשועי ספורט, בריכת מים מחוממת חשופת שמיים, מגרשי טניס, מיני גולף. דייג חובב נלהב יכול לדוג דגים בנהר, בעוד פארק הנופש שוכן על גדות נהר ה-Ambleve. האתרים הרבים בסביבת האיזור הם אידיאלים לחקירה ברגל או על פני אופני הרים. המינזר ההסטורי של Stavelot והמפלים של Coo הם ראויים לביקור.

בפארק אטרקציות שונות ומגוונות: בריכה חיצונית, מיטת שיזוף, חדר משחקים, ספריית וידאו, מועדון, מיני גולף, מגרשי טניס, טניס שולחן, מגרשי כדורסל, דייג, בריכה דגים, שייט בקנו ופעילויות שונות בנהר, שחמט, השכרת אופנים, חדר כביסה ועוד.

Village l'eau D'heure (רשת לנדל)

זה נשמע כמו קלישאה: הטבע משמר את אופיו, אבל איך אחרת ניתן לתאר את איזור הפארק נמצא עמוק בדרום Wallonia? אתה מרגיש כאילו אתה התייר הראשון בתוך המערות הפריהיסטוריות, המניח רגלו בתוך שמורת הטבע של La Buissiere ביערות הגשם. שלא לדבר על האגמים של האיזור שם תוכל להנות משיט, סקי מים, אופנועי ים, גלישת רוח וצלילה. זה מדהים שאיזור כה יפה נותר לא גלוי לזמן כה רב. בוא וחקור זאת!

בפארק אטרקציות שונות ומגוונות: בריכה, בריכה לתינוקות, מסאג'ים, נהר מקורה, איזור צלילה, ג'קוזי, מגלשות מים, סאונה, מגרש סקווש, מזרקות מים, משחקייה, מגרש גולף בינוני, טניס שולחן, מגרשי טניס, כדורת, דיג, מסעדה, ספריה, חדר כביסה ועוד.

עוד כפרים בבלגיה:

Village les Gottales

מחפשים משהו שונה? תמצאו זאת בכפר הזה בטיול המאורגן לבלגיה.
מבחוץ היחידות הנוחות נראות בדיוק כמו הקוטג'ים המסורתיים הבנויים חציים מעץ שנמצאים באיזור מסביב לפארק. מבנים עגולים שנותנים לדמיון לעוף. הטבע מציג עצמו במיטבו באיזור זה: יערות יפים ונהרות החוצים את האיזור. אם האקלים יאפשר זאת, מאוד סביר שתוכלו לגלוש על השלג הרומנטי הלבן של עמק ויין רק 5 ק"מ מהפארק.

Domaine Long

פארק הנופש שוכן על גדות נהר ה-Ambleve, בין יערות קדומים ומדרונות חלקלקים המעצבים את התפאורה היפה של האיזור בלב ה-Ardenn. הפארק כולל שעשועי ספורט רבים כגון: בריכת מים מחוממת חשופת שמיים, מגרשי טניס, מגרש כדורסל, מיני גולף. הנהר היפה משמש לדייג לדייגים חובבים או שייט קאנו. האתרים הרבים בסביבה אידיאלים לטיול רגלי או אופני הרים, ביניהם, המינזר ההסטורי של Stavelot והמפלים של Coo.
כפרי נופש אחרים באירופה המותאמים לחופשה משפחתית עם תעסוקה והנאה מלאה לילדים ניתן למצוא ב:

גרמניה - Mount Royal

הפארק ממוקם באזור יפיפה מול נוף מרהיב, וכרמים במרחק הליכה, ומאתגר את המשפחה באטרקציות המקיפות אותו, בטיול לגרמניה כגון: בריכות שחיה, אטרקציות מים, סולריום, סאונה ומיני גולף.

 

אוסטריה Rehrenberg

בית דירות מהודר המצוי בלב אזור זלצבורג, ליד אגם Zell-am-See. בכפר מהווה מוקד משיכה במשך כל ימות השנה, בטיול לאוסטריה ומציע מגוון רחב של פעילויות במשך הקיץ, יחד עם מזג אויר נפלא וטבע נהדר. הכפר ממוקם על צלע הר ומשקיף על עמק מרהיב. בכפר מגרשי ספורט שוינם, מסלולי רכיבה והליכה, ראפטינג וטיולים, מצנחי רחיפה, וצוות הפעלה ובידור. הדירות מרווחות עם מערכת חימום, מטבח מאובזר ומרפת עם ריהוט גינה.

Falkensteiner Club

המלון ממוקם בגובה 1650 מ' מעל פני הים, וצופה לנוף עוצר נשימה של הרי האלפים. המלון נחשב לקלאב המשפחות הגדול ביותר בהרי האלפים, והומה פעילויות מכל הסוגים, לכל הגילאים מסביב לשעון. פארק מים, ספא ענק ואיכותי, אווירת קלאב ותוכנית בידור, ספורט והפעלות. האירוח ע"ב "הכל כלול קל".

 

איטליה Corti De Lago - אגם גרדה

כפר נופש *4 המצוי על גדת אגם גרדה ירוק ושקט הכולל בריכת שחיה, שהפך להיות להיט למשפחות בטיול המאורגן לאיטליה. יחידות הנופש כוללות: 2-3 חדרים, סלון, מטבח, חדר אמבטיה ומרפסת.

לטיול מאורגן באיטליה 

 

לטיולים נוספים באירופה 

 

 

כל הזכויות שמורות לפגסוס ישראל בע"מ

ט.ל.ח

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form