מספר טלפון
03-6374000

לאיזה טיול נצא השנה? טיול מאורגן או טיול עצמאי / כתבת מערכת

בעבור אלו המעוניינים לטייל בחו״ל ניצבות בדרך כלל שתי אופציות עיקריות. הראשונה היא לקיחת חלק בטיול מאורגן שמספק מעין מעטפת כוללת לצרכי המטייל, ואילו השנייה היא בחירה בטיול עצמאי ובכל המשתמע מכך. במאמר הבא נסקור ונרחיב אודות היתרונות והחסרונות של כל אחת מן האופציות הללו.

המאמר יסקור את שתי האופציות שהוזכרו לעיל באופן השוואתי, כך שתוכלו להבין את המשתמע מהן ביתר קלות. אם אתם מתכוונים לטייל באופן עצמאי, אזי ייתכן שהשכרת רכב בחו״ל תדבר אליכם, אולם אם אתם יותר בעניין של טיול מאורגן בחו"ל, אין ספק שתוכלו לנצל את הזמן שלכם באופן הרבה יותר יעיל וללא כאבי ראש.

טיול מאורגן

אז למה זה כדאי? הטיול המאורגן מונה באמתחתו יתרונות רבים, כאשר ישנם כמה עיקריים שנמנה כאן.

קודם כל, אם אתם לבד ואתם רוצים לטייל עם אנשים נוספים ולהנות מחברתם במהלך הטיול, מדובר בפתרון נוח למדי.

במדינות רבות כיום יהיה קשה לרובנו להסתדר מבחינת השפה, מכיוון שלא בכל המדינות מדברים אנגלית, וגם אם כן, היא מדוברת ברמה נמוכה מאוד ובאופן כזה שמקשה על תקשורת תקינה.

כמו כן, בטיול מאורגן ניצול הזמן בא לידי ביטוי בכל דקה שתשהו בארץ היעד, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן מיותר על תכנון תכניות לכל יום. בעזרת ניצול הזמן היעיל שמאפיין טיולים מאורגנים תוכלו לחוות המון ולהגיע לכל היעדים הפופולאריים, ובזמן קצר יחסית.

לא מתאים לכולם

אף על פי שלטיול המאורגן יתרונות רבים, הוא לא מתאים לכל אחד מאיתנו.

ישנם אנשים רבים אשר יתקשו להסתדר בקבוצה או שעצם היותם חלק מקבוצה מעיק עליהם בצורה כזו או אחרת, כך שבעבורם לא יהיה מומלץ טיול מסוג זה.

נוסף על כן, אנשים רבים מעדיפים את החופש המוחלט, כולל חופש מהוראות והנחיות של אחרים בנוגע למה לעשות ומתי. גם בעבורם טיול מאורגן לא יתאים.

טיול עצמאי

אז למה רובנו בוחרים בטיול עצמאי?

כאשר אנו מדברים על טיול עצמאי, היתרון המהותי ביותר שניתן למנות הוא החופש והעצמאות המוחלטת שנזכה לה.

בדרך כלל כאשר בוחרים בטיול עצמאי ניתן להנות ממסלול גמיש שיכול להשתנות מידי יום, בהתאם לרצונות שלכם.

יתר על כן, כאשר מטיילים באופן עצמאי יש לכם שליטה הרבה יותר גדולה על הכסף שאתם מוציאים, כך שאם תרצו תוכלו ללון באכסנייה זולה במיוחד, ומנגד במלון יוקרתי ומפואר.

האם זה מתאים לכם?

אמנם רבים בוחרים לטייל באופן עצמאי, אך במקרים רבים הבחירה שלהם לא באמת מתאימה לצרכיהם.

אלו הבוחרים לטייל שלא בטיול מאורגן צריכים לקחת בחשבון את העובדה שעליהם לדאוג בעצמם לכל פרט ופרט בטיול לבדם. הדברים החשובים שיש לדאוג להם הם הזמנה של כרטיסי טיסה, חדר במלון או השכרת רכב בחו״לבמידה והמטייל מעוניין בכך.

חסרון גדול שניתן למנות הוא שבלא מעט מדינות קשה לתקשר באנגלית עם תושבי המקום. הדבר נובע בדרך כלל בשל העובדה שבמדינות רבות האזרחים לא בקיאים בשפה האנגלית.

לרוב כשמטיילים באופן עצמאי יש נטייה לבזבז זמן יקר מהטיול על שוטטות מיותרת וחסרת מעש ברחובות העיר, כך שאם תרצו למנוע מצב של אי ניצול זמן, טיול מאורגן זו התשובה בשבילכם.

אז מה עדיף בעצם?

לאחר שכתבנו והסברנו על היתרונות והחסרונות של כל סוג טיול, אנו ממליצים בפה מלא על טיול מאורגן, כאשר לכך שתי סיבות עיקריות.

ראשית כל, בעבור המטייל הממוצע, המטרה העיקרית היא להגיע לאתרי התיירות המרכזיים ולהספיק ככל הניתן. כך שטיול מאורגן יענה על סוגיה זו באופן ההולם ביותר.

יתר על כן, הטיול המאורגן יאפשר לכם להכיר מטיילים אחרים בקלות. כך תוכלו לזכות בחברים חדשים ובו בזמן גם בזכרונות לחיים.

לכל הטיולים המאורגנים של פגסוס - לחץ כאן

כל הזכויות שמורות לפגסוס תיירות ונסיעות בע"מ @
ט.ל.ח.

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form