מספר טלפון
03-6374000

לגלות את אמריקה / כתבת מערכת

ארצות הברית היא מקום ענק. לכן, כדי להקל עליכם הנה כמה מקומות שכדאי לראות אם בוחרים לטייל בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות ולגלות את אמריקה.
באמריקה יש משהו שיכול להתאים לכול אחד, למטיילים הצעירים לאחר צבא, למשפחות ולזוגות בגיל הזהב. לכן, אם אתם מחפשים טיול מאורגן לארצות הברית או מתכננים טיול פרטי – בדקו מהן האטרקציות והיעדים החשובים ביותר עבורכם אשר אותם לא תרצו לפספס, תכננו את התקציב לנסיעה בצורה נכונה, בצעו השוואת מחירים, חפשו טיסות זולותומקומות לינה שנותנים תמורה טובה למחיר וממוקמים בקרבת האטרקציות אליהם תרצו להגיע על מנת להפיק כמה שיותר מתקציבכם לטיול וכמובן, הכינו את עצמכם לקראת הרפתקה בלתי רגילה..

בין אם אתם אוהבים לבלות על חוף הים, לטייל בטבע, לבלות בפאבים ולשתות בירה, לבקר באתרים היסטוריים, לשאוט בכבישים או להתגלגל על גלגיליות – תמצאו את מקומכם באמריקה הגדולה. יחד עם זאת, יש מקומות ואתרים שפשוט לא כדאי לוותר עליהם כשמטיילים בארצות הברית. הנה כמה מהם:

בעיר הבירה וושינגטון

National Mall – חלק מציוני הדרך האגדיים ביותר של ארצות הברית נמצאים בוושינגטון הבירה וביניהם הפסלים המפורסמים של לינקולן וג'פרסון. ה-National Park וה-Memorial park כוללים חלק מהפארקים המוגנים העתיקים ביותר בארה"ב, והם מדהימים בעיקר בסתיו כשהעצים מתכסים בעלים בגוונים מדהימים של אדום, זהב וחום.

בעיר ניו יורק

האמפייר סטייט בילדינג – גורד שחקים מרשים בן 102 קומות בסגנון ארט דקו, הוא אחד הסמלים של אמריקה בכלל ושל העיר ניו יורק בפרט. המבנה הגבוה ממוקם בצומת של השדרה החמישית ורחוב 34 מערב.

גשר ברוקלין – זהו אחד הגשרים התלויים העתיקים ביותר שנבנה בשנת 1883 בעיר ניו יורק והוא מחבר בין מנהטן לברוקלין.

פסל החירות – קשה להחמיץ פסל אייקוני זה והוא בהחלט בין האטרקציות שחייבים לראות בארה"ב. פסל החירות ניצב לו מעלה מעלה מעל ליברטי איילנד. האתר נבנה כאתר זיכרון למלחמת האזרחים האמריקנית ופסל החירות – אישה שאוחזת לפיד בידה – הוא אטרקציה נוספת באתר.

טיול מאורגן לארהב

במדינת דקוטה הדרומית – ליד העיירה קיסטון

הר ראשמור – האטרקציה החשובה על הר זה היא הפסלים הענקיים שמגולפים בגרניט במרומי הר ראשמור וכוללים משמאל לימין את ארבעת ראשיהם של נשיאי ארה"ב לשעבר: ג'ורג' וושינגטון, תומאס ג'פרסון, תאודור רוזוולט ואברהם לינקולן.

במדינת פלורידה – קייפ קנוורל

מרכז החלל קנדי – Kennedy Space Center – זהו אחד ממרכזי החלל המתקדמים ביותר שהותקנו על ידי ממשלת ארה"ב שמפעילה באמריקה מתקנים לשיגור אסטרונאוטים. המקום משמש כבסיס לשליחת מעבורות החלל של המדינה.

פארקים לאומיים שכול מי שמגלה את אמריקה ישמח לבקר בהם:

גרנד קניון – ממוקם בפארק הלאומי גרנד קניון, נקיק תלול שגולף על ידי נהר קולורדו באריזונה. מפלי Havasu ו-Havasupai, הם האטרקציות הפופולריות ביותר באזור זה.

יוסמיטי פארק – אחד הפארקים המדבריים הראשונים בארה"ב. בפארק כמה מפלים שבזכותם הפך הפארק למקום פופולארי וליעד מבוקש על ידי מטיילים. יוסמיטי פארק נמצא במרכז המזרחי של קליפורניה ומגיע עד למורדות המערביים של סיירה נבדה. הפארק מאופיין בצוקי גרניט מרהיבים, מפלי מים, נחלים צלולים, מטעים של עץ הסקויה הענק ומגוון של מינים וזנים ביולוגיים.

טיול מאורגן לארהב

ילוסטון פארק – הפארק ממוקם בוויומינג ומציע גייזרים, מעיינות חמים ומאפיינים גיאוגרפיים אחרים. ילוסטון פארק נמצא ברשימת 851 אתרי המורשת ונחשב לאחד הפארקים הלאומיים הראשונים בעולם.

רדווד פארק – פרק זה מורכב מיערות עתיקים וממוקם בקליפורניה, לאורך החוף הצפוני. כשמטיילים בפארק זה נפגשים עם עוצמתם הרבה של העצים הגבוהים והמסיביים ביותר שקיימים על פני כדור הארץ.

לכל הטיולים המאורגנים בארה"ב - לחץ כאן

כל הזכויות שמורות לפגסוס תיירות ונסיעות בע"מ @
ט.ל.ח

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form