מספר טלפון
03-6374000

24 שעות של טירוף וחוויה מעולם אחר: חופשת הקיץ שאתם חייבים להכיר / כתבת מערכת

טיילת מיוחדת, מוזיאון שלא נגמר ותצפית מהפנטת על העיר הכי מאוכלסת בעולם. יש לכם יממה בשנגחאי? זה מה שאתם צריכים לעשות. 

בשלושים השנים האחרונות שנגחאי שינתה את פניה, קו הרקיע שלה הפך גבוה ונוצץ והעיר גדלה בכל מובן. גם אם נטייל בה במשך כמה חודשים טובים, לא נצליח לגלות את כל סודותיה של העיר המאוכלסת ביותר בעולם עם יותר 24 מיליון תושבים. ואם כבר מזכירים את המספר 24, אז אנחנו רוצים להעז ולנסות לבנות לכם טיול בשנגחאי ב-24 שעות בלבד. בואו נצא לדרך. 

נתחיל, כמובן, בבוקר. רק התעוררתם וזה הזמן להיכנס קצת למוד של היום העמוס הזה ולכן אנחנו ממליצים על הליכה בטיילת הבונד שנמצאת ברחוב זונגשאן ולצידה זורם נהר חואנגפו. הטיילת הזו מהממת ביופייה ואפשר לראות בה מחזה די יוצא דופן בסין - בניינים בסגנון קולוניאליסטי ובתוכם תוכלו למצוא מסעדות, חנויות ועוד. בהחלט שווה לטייל קצת ואז לאכול איזו ארוחת בוקר טובה.

בצהריים - וכדי לספוג קצת תרבות - אפשר ללכת למוזיאון המדהים של שנגחאי. במוזיאון תוכלו למצוא עבודות אומנות ומייצגים משלל תקופות בהיסטוריה של סין והכל לפי נושאים, למשל קליגרפיה, ציורים, כלים ועוד. במקום ניתן להסתובב במשך שעות ולא לסיים לראות כל מה שיש לו להציע. הבונוס בביקור: הכניסה למוזיאון בחינם.

הערב הגיע וזה זמן טוב לתצפית מדהימה על שנגחאי מבניין האוריינטל פרל. זהו בניין "קטנצ'יק" שמתנשא לגובה של 470 מטרים! במהלך היום הבניין לא כל כך מעניין, אלא שבלילה הוא מואר בשלל אורות וזה בדיוק הזמן להגיע לשם, כי תוכלו ליהנות משלוש נקודות תצפית ולהשקיף על הלילה בעיר הגדולה. בהחלט חוויה מדהימה שיכולה בכיף לסגור את הערב.

לגבי הלילה, העיר מלאה בכל פינה במקומות בילוי וכל מה שעליכם נשאר לעשות זה לבחור מה בדיוק מתאים לכם. תיהנו. בטיול מאורגן לסין תוכלו כמובן להקיף וליהנות מהרבה יותר מאשר יממה אחת יכול להכיל, אבל זה כבר לכתבה אחרת...

 

טיול מאורגן לסין

 

לכל הטיולים בסין - לחץ כאן

 

 

כל הזכויות שמורות לפגסוס תיירות ונסיעות בע"מ

ט.ל.ח.

 

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form