מספר טלפון
03-6374000

מדוע כדאי לצאת לטיול מאורגן / כתבת מערכת

מרבית האנשים סקפטיים בכל הנוגע לטיולים מאורגנים. עיקר הוויכוח עוסק סביב השאלה של עלות-תועלת, כלומר עד כמה טיול מאורגן איכותי ומהנה אל מול מחירו. על מנת לבצע את ההחלטה הנכונה בחופשה הבאה שלכם, יש לסקור היטב את היתרונות הטמונים בטיול מאורגן ולענות על ההתלבטות - האם כדאי לארגן את הטיול לבד או לסמוך על מסגרת של טיול מאורגן. טיולים מאורגנים כיום מתחשבים היטב בדעת הקהל ונותנים סיפוק רב יותר, הם נוחים ומקצועיים בהרבה ועל כן החלטה זו הפכה מורכבת יותר.

יתרונות הטיול המאורגן

אין ספק כי טיול מאורגן בחו"ל חוסך הרבה זמן, אנרגיות וכאבי ראש. היתרונות הברורים הם שלא צריך לתכנן, לא מתלבלבים בדרך, לא צריך לנהוג לבד מרחקים ארוכים או לנווט, לא מבזבזים זמן על חיפוש אתרים או להתקשות בלתקשר בשפה זרה. טיול מאורגן כולל מדריך מוסמך שמכיר היטב את המסלול, שומר על המטיילים ממלכודות תיירים, מעשיר בידע מרתק אודות המקום, ההיסטוריה והתרבות, דואג לכל הבירוקרטיה, לכניסה למלונות ובנוסף ישנו אוטובוס תיירים נוח וצמוד אשר מייתר את ההיטלטלות הארוכה בתחבורה ציבורית. כל שנותר הוא לצאת לטיול וליהנות. מאידך, לטיול מאורגן יכולים להיות גם חסרונות - החל ממשתתפים אחרים בקבוצה שאינם מוצאים חן בעיננו, מדריך שאינו לטעמנו או דברים שרצינו לראות ואינם במסלול שעלולים לגרום לנו להרגיש שהתמורה להשקעה הכספית שלנו אינה מלאה.

טיול מאורגן - הכל כלול במחיר

מחירי טיולים מאורגנים הם לרב גבוהים יותר מטיול שאנו מארגנים לבד. אולם חשוב לזכור כי המחיר הגבוה לכאורה נובע כתוצאה של כל מרכיבי הטיול ובסופו של דבר - הארגון המדויק חוסך לנו הרבה זמן וגם כסף, מה שהופך את ההשקעה למשתלמת במיוחד ולא משאיר מקום לספקות. כשמתכננים טיול מאורגן, ניתן לתכנן מבעוד מועד את תקציב הטיול ולא לחרוג ממנו, בניגוד לטיולים עצמאיים בארצות זרות. טיול מאורגן יספק את המענה ההולם והמדויק ביותר לצרכים הייחודיים של קבוצות היעד. כך למשל, קבוצה של פנסיונרים לא תוכל לטייל מבלי לווי של רופא צמוד, מאבטח ומדריך טיולים מוסמך.

טיסות זולות, מלונות אטרקטיביים

ישנם טיולים מאורגנים רבים להיצע גדול של מדינות, כאשר מחיר הטיול המאורגן משתנה בהתאם לאופי החבילה. חלק מהטיולים כוללים טיסות סדירות וחלקם טיסות שכר. לרב, מחירי הטיסות יהיו זולים יותר מאשר טיסות המוזמנות באופן עצמאי, ולו בשל העובדה שמדובר בהזמנה קבוצתית המאפשרת קבלת מחירים נוחים יותר, הן במלונות הרצויים אשר קרובים ליעדי הטיול ומספקים תנאים נאותים והן בבחירת טיסות זולות אך איכותיות.

האפשרויות רבות, הבחירה קשה

חשוב להבין כי בשוק התיירות כיום פועלות חברות רבות אשר מציעות אינספור טיולים מאורגנים ליעדים שונים בעולם. ניתן למצוא טיולים בקונספט שונה - טיולים מאתגרים, טיולי משפחות, טיולים לפנסיונרים, טיולי בר/בת מצווה, טיולים גיאוגרפיים, טיולי טבע, טיולי אומנות, טיולי קולינריה, טיולים לקהילה הלהט"בית ועוד. כל שנותר לקהל היעד הוא לבחור איזה סגנון טיול מתחשק לו - ולצאת לדרך.

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form