מספר טלפון
03-6374000

טיול מאורגן לרומניה - מסע אקסטרים וגיבוש / כתבת מערכת

כולנו היינו רוצים שהצוות שלנו יעיל יותר, יעבוד בשיתוף פעולה משומן ולא פחות חשוב, יהנו לבוא למקום העבודה שלהם יום יום. אפשר לעשות "ווי" ולשלוח אותם ליום גיבוש רגיל וסתמי במקום שהם היו בו כבר מאה פעם ואפשר לנתק אותם קצת מחיי היום-יום ולשלוח אותם לטיול מאורגן ליעד אטרקטיבי באירופה

לנסוע רחוק כדי להתקרב אחד לשני

את הטיול המאורגן שלנו נתחיל ברומניה. מזה שנים רומניה נחשבת אחד היעדים החשובים לספורט אקסטרים וטיולי שטח בזכות המרחבים העצומים שמאפשרים זאת. ברומניה יש אלפי קילומטרים של שבילים ביערות שבחלקם עוד לא היו תיירים מעולם. במהלך הטיול המאורגן תוכלו לפגוש חיות בר רבות כמו דובים וזאבים. אנו ממליצים לא לצאת למסע כזה בלי מדריך שמכיר את האזור. אנו ממליצים לקחת את מסלול "דרך היין" שבו תוכלו למצוא מספר גדול של יקבים. כמו כן, אנו ממליצים להזהר עם טעימות היין והנהיגה. בסוף היום תוכלו לעשות ערב צוות וללון בכפרים הסמוכים.

חופשות סקי ברומניה

אם אתם לא אוהבים טרקטורונים תוכלו לנסוע בחורף לחופשת סקי. אנו ממליצים על טיול מאורגן לרומניה לאתר הסקי פויאנה-ברשוב בשל המבנה שלו וגם המחירים האטרקטיביים. זהו גם אתר הסקי הפופולרי ביותר ברומניה. תוכלו להתארח באחד מהמלונות המפנקים שפרוסים באזור על מנת להשאר קרובים לשלג.

טיולים והרפתקאות

במרחק של שעתיים במוקרסט תוכלו לגלות את העירייה הקסומה סינייה השוכנת באחד מהרי הקריפטים המפורסמים. בעירייה המוצלת תוכלו לבקר בארמון פלש העתיק ששיכן את מלך רומניה המאוחדת. בסמוך לכפר תוכלו למצוא את רכס הבוצ'ץ'. ניתן לעלות על רכבל ולצפות מגבוה בנוף עוצר נשימה.
לאמיצים יש אפשרות לטפס על מצוקי הרכס בעצמכם, כמובן בליווי מדריך.

טיול צילום ברומניה

רבים מהמטיילים מצטיידים במצלמות וישנם אלה שהופכים את הצילום לעיקר הטיול. מטיילים אלה נוסעים לכפרים נידחים שהזמן והקידמה פסחו עליהם. מתעדים שיגרת יום יום של ראיית צואן והכנת גבינות קאשקבל. כמו כן, הרי הקריפטים הם ללא ספק יעד פופולרי לחובבי הצילום. כמובן שאסור לשכוח לעשות תמונה קבוצתית כדי שיהיה מה לתלות במשרד כשתחזרו.

ספא ומרפא

לעיתים אחרי פרוייקטים ארוכים ולחוצים במיוחד כדאי לקחת את הצוות שלכם לחופשה כדי להרגע ולצבור כוחות חדשים לפרוייקטים הבאים. במצבים כרגע עדיף אולי לוותר על טיפוס הרים ושאר פעולות האקסטרים. רומניה מציעה מגוון גדול של אתרי ספא ומרפא שתוכלו לשהות בהם מספר ימים של טיפולים אינטנסיביים. 

בוקרשט – ארטקציות מרכזיות

בוקרסט היא אחת מערי הבירה הגדולות בעולם, מעל 2 מיליון תושבים. העיר עתיקה ועם זאת מודרנית. תוכלו למצוא בה מוזיאונים היסטוריים רבים, מבנים מרשימים, ופארקים נהדרים לפיקניק קבוצתי בצהריי היום.


אנו ממליצים לא לפספס ביקור במוזיאון האדריכלות מוזיאון קוטרצ'יני שנבנה לפני כמעט 200 שנים.
בהצלחה בארגון הטיול המאורגן ובגיבוש הצוות, מאחלים לכם לנסוע לשלום ולחזור בשלום.

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form