מספר טלפון
03-6374000

חמש נקודות שחשוב לבדוק לפני טיול מאורגן לתאילנד

החלטתם לצאת לטיול בתאילנד? רוצים לנסות אפשרות של טיול מאורגן? אם כן, תוכלו למצוא מגוון רחב של חברות, שמציעות טיולים מאורגנים. טיולים הכוללים עצירה במקומות נפלאים שהם בגדר חובה! מה חשוב לבדוק בטיול מאורגן לתאילנד, לפני ההזמנה? הנה 5 נקודות שכדאי לכם לבחון:


1. מי החברה שמציעה את הטיול – ראשית כל, חובה עליכם לבדוק מי היא החברה שמציעה את הטיול המאורגן, מהו הניסיון שלה בתחום, האם הצוות שלה עבר הכשרה רלוונטית, ובכלל, כל פרט אחר שאתם יכולים לאסוף על החברה עצמה כדי שתוכלו לקבל החלטה שקולה. השוק מוצף בחברות טיולים, המציעות טיולים מאורגנים בתאילנד. חלקן מובילות בתחומן ומנוסות מאד, וחלקן פחות. סביר להניח שלא תרצו להוציא סכומי כסף גבוהים על טיול שלא תיהנו ממנו וגם תרצו וודאי שתהיה כתובת שאפשר לפנות אליה בכל בעיה. רק חברה מקצועית, המתמחה בטיולים מאורגנים בתאילנד, מצדיקה את ההוצאה על הטיול ומהווה כתובת שניתן לפנות אליה ברגע האמת, בעת הצורך.
2. באילו בתי מלון ישנים – ישנו מגוון רחב של בתי מלון בתאילנד. ישנם מלונות יוקרתיים מפוארים מאד ולעומתם מלונות זולים ופשוטים. לפני שאתם יוצאים לדרך ומזמינים את הטיול המאורגן, בדקו באילו בתי מלון ישנים. אם יש לכם צרכים מיוחדים, וודאו שבתי המלון האלה עונים עליהם. אם אתם משפחה עם ילדים, וודאו שבתי המלון "ידידותיים לילדים". בדקו גם היכן נמצאים בתי המלון האלה, מה יש לידם, כמה חדרים יש בבית המלון, אילו מתקנים הוא מציע וכל מידע אחר שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.
3. באילו אטרקציות עוצרים – בין אם מדובר בטיול לשבועיים או טיול לחמישה שבועות בתאילנד, יש בה לא מעט מה לראות ולא תמיד אפשר להספיק את הכל. בכל זאת, מרבית הטיולים המאורגנים עוצרים לרוב באטרקציות המובילות ומאפשרים למטיילים לטעום כמעט מכל דבר. מצד שני, אתם וודאי לא רוצים למצוא את עצמכם רצים ממקום למקום ולו רק כדי לסמן וי. בדקו מראש באילו אטרקציות עוצרים בטיול, מה מציעה כל אטרקציה וכמה זמן שוהים בה. ודאו שיש גם זמן חופשי ומרווח נשימה בין ביקור אחד לשני.
4. מי קהל היעד – משפחות רבות בוחרות בתאילנד כיעד לטיול משפחתי. גם זוגות מוצאים אותה כיעד רומנטי מאד ובוחרים לצאת אליה לטיול של כמה שבועות. לא משנה מהי המטרה, חשוב שתדעו מי הוא קהל היעד של הטיול שאותו אתם בודקים והאם הוא אכן רלוונטי לכם. אם אתם יוצאים לטיול עם הילדים, תרצו וודאי לבלות יחד עם משפחות נוספות עם ילדים. אם לעומת זאת אתם זוג מבוגר, פנסיונרים, סביר להניח שתחפשו את השקט או לכל הפחות תעדיפו קבוצה של בני גילכם. בדקו זאת מראש כדי למנוע טעויות מיותרות.
5. כמה זה עולה – טווח המחירים של טיולים מאורגנים הוא רחב מאד. המחיר נקבע בהתאם לפרמטרים שונים, כמו אורך הטיול, האטרקציות שהוא כולל, אמצעי התחבורה שבהם נעזרים, מקומות הלינה שבהם עוצרים ועוד. מומלץ לערוך סקר שוק ולבדוק אצל מספר חברות טיולים שונות וגם להשוות בין כמה סוגים של טיולים מאורגנים. כך תקבלו מושג כללי באשר למחירים המקובלים ולתקציב הנדרש לכם כדי לממש את החלום.

טיול מאורגן לתיאלנד הוא הזדמנות לפגוש מקרוב את התרבות המיוחדת שבה, להכיר את המקומיים וכמובן לעצור במקומות המקסימים שבה – האיים המרהיבים, הכפרים וגם אתרי הטבע השונים. לפני שאתם מזמינים את טיול מאורגן, הקפידו לבדוק את נקודות אלו ורק לאחר שקיבלתם את כל המידע הנדרש לכם, בצעו את ההזמנה.

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form