מספר טלפון
03-6374000

טיול מאורגן לסין 8 ימים

סין הייתה ועודנה חידה בעיניים מערביות. מצד אחד זו אחת התרבויות העתיקות בעולם, שתרמה לו כמה מההמצאות החשובות ביותר דוגמת המצפן, הנייר, הדפוס, ולצערנו גם אבק השריפה. מצד שני, הריחוק הפיזי והמנטלי מהמערב, בתוספת שנים של הסתגרות של המשטר הקומוניסטי, גרמה לכך שעד לפני מספר שנים רק מעטים ידעו דבר מה על הארץ המופלאה הזו. כיום המצב משתנה, וסין פותחת את שעריה לתיירים, המוזמנים לחזות בה ולגלות תרבות שונה לחלוטין משלהם, רגע לפני שהפערים מתחילים להצטמצם.

 

שיתוף הפעולה המסחרי והתעשייתי בין סין למדינות אירופה וארה"ב, שהתהווה רק בעשורים האחרונים, גרם לצמיחה עצומה של המדינה שעודנה קומוניסטית. אף שקשר זה הכניס גם השפעות של תרבות מערבית וקפיטליזם, הפחות רצויות מבחינת השלטון, ברוב המוחלט של המדינה החיים מתנהלים באורח בלתי נתפס למטייל המערבי. בלתי אפשרי לתור את כל המדינה העצומה הזו אפילו בכמה טיולים מאורגנים לסין, אולם גם מפגש אחד עם התרבות הסינית המפוארת והשונה כל כך יותיר אתכם פעורי פה, ובהחלט גם יכניס אתכם לפרופורציות.

 

מהלך הטיול

 

הטיול המקוצר שלנו יימשך כעשרה ימים ויחשוף אתכם לכל אתריה המרכזיים של המדינה הענקית הזו. נבקר כמובן בחומה הסינית, אחד משבעת פלאי תבל החדשים. נחזה בהדרו של מקדש השמיים, שבו נהגו קיסרי סין העתיקה להתפלל לגשם. נתפעל גם מארמון הקיץ המפואר ששימש את השושלת הקיסרית, ובלילה נצא לכיכר טיין-אן-מן המרהיבה והמפורסמת.

 

לאחר מכן נצא מאזור בייג'ינג לגווילין, שם מחכים לכם הרי הקראסט של דרום סין, הניצבים כחרוטים ומהווים תופעה ייחודית ומהפנטת. נצפה במופע אורות לילי על פני המים המוצג על ידי מאות סינים בעיר יאנגשו, נשוט בתעלות שבין הבתים של "ונציה הסינית" – הלא היא טונגלי – ונטייל דרך אחד הגנים הגדולים, היפים והמפורסמים בעולם, הנמצא בסוז'ו.

 

את הטיול נסיים בשנגחאי, אחת הערים המרתקות בעולם, המשלבת קדמה ומסורת, מודרניזם של גורדי שחקים עם עיר עתיקה, ואוכלוסיה קוסמופוליטית בת כ-21 מליון תושבים. נבקר במוזיאון שנגחאי המציג אומנות מתקופת סין העתיקה, נשוטט בטיילת הבאנד על גדות נהר הואנג-פו ולמרגלות קו הרקיע המרשים של העיר, ונקנח בבילוי ערב – איך לא – במופע של אקרובטיקה סינית שאין בשום מקום אחר בעולם.

 

אתרים שבהם נבקר במהלך הטיול

 

בייג'ינג: ביקור בחומה הסינית, שדרת הרוחות, ארמון הקיץ, מקדש השמיים, העיר האסורה, ביקור לילה בכיכר טיין-אן-מן, "ברווז פקין" – ארוחת ערב, סיור ריקשות בסמטאות בייג'ין, סיור בערב במדרחוב "וואנג פו ג'ין" ומופע קונג פו של שאולין כבילוי ערב.

גווילין: מערת חליל הסוף, שייט בנהר ה-לי, ביקור בגבעת חדק הפיל ובטרסות האורז בלונגשאנג.

יאנגשו: מופע ה-Impression.

עיירת המים טונגלי: שייט בתעלות המים וביקור בבית עתיק.

סוז'ו: מוזיאון המשי וגן סיני.

שנגחאי: גני יו, טיילת הבאנד, מוזיאון שנגחאי, מופע אקרובטי כבילוי ערב, בית הכנסת ובתוכו המוזיאון (אם הוא פתוח) מגדל ג'ין מאו ומדרחוב ננג'ינג.

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form