מספר טלפון
03-6374000

טיול מאורגן לקובה 15 ימים

כל מה ששמעתם על טיול מאורגן לקובה נכון. מדינה ענייה שנראית כאילו נשתמרה בשלמותה משנות ה-50, מכוניות צבעוניות מסרטים הוליוודים נוסעות לאיטן בכבישים וילדים משחקים ברחובות עם צעצועים מאולתרים, כשהזקנים משגיחים עליהם ממרפסות הבתים. גם ההחלטה מהשנים האחרונות לפתוח את שעריה לתיירים, שהתקבלה בעיקר בגלל המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעה, עוד לא הספיקה לשנות את מהותה. טיול בקובה הוא מסע קסום אל העבר, נסיעה אחורה בזמן.

 

אבל מה לעשות, בעבר לא היה קל לטייל. למרות המאמצים שהושקעו, קובה עדיין אינה מוכנה למבול התיירים שעומד לפקוד אותה בשנים הקרובות. תיירים רבים מאוכזבים לגלות שבשבילם המדינה דווקא יקרה למדי, ושקשה למצוא מקום לינה אלא אם הוזמן חודשים מראש. מלבד זאת, רבים מהם "הולכים לאיבוד" במדינה, משום שאינם מכירים את ההיסטוריה של המדינה ואינם מבינים את ההקשר התרבותי.

 

בדיוק מהסיבות האלו אתרי תיירות רבים ממליצים שלא לטייל בקובה לבד, אלא אך ורק בלוויית מדריך או בקבוצה מאורגנת. הקשיים שייערמו בטיול עצמאי אינם שווים את המאמץ, מאחר שזו ארץ שפתחה את שעריה לתיירות בבת אחת ולא השתפרה בתחום במשך שנים. הצבעוניות והראשוניות של המדינה היפה הזו פשוט יאבדו בין הררי התקלות אם תטיילו בה ללא הדרכה. לכן, תנו לנו לארח אתכם בקובה. רק כך הקסם יעבוד.

 

קוסטה ריקה

 

קוסטה ריקה, לעומת זאת, נבדלת מקובה בהפגנת כלכלה איתנה – ביחס לשכנותיה העניות, כמובן – וגם בשלטון הדמוקרטי היציב שלה. המדינה עשירה בנופים מרהיבים ומושכת מיליוני תיירים לפארקים לאומיים מתוחזקים היטב. תעלות מים, יערות טרופיים והרי געש הם רק חלק מהחוויות המחכות לכם במדינה המופלאה והמרהיבה הזו בטיול המאורגן לקוסטה ריקה.

 

אתרים שבהם נבקר במהלך הטיול 

 

קובה

 

הוואנה: סיור בעיר ובעיר העתיקה, ביקור בבית הכנסת, ארבע הכיכרות, הוואנה קלאב פאונדיישן, סיור במפעל טבק (אם הוא פתוח), כיכר המהפכה, טקס ירי התותח המתקיים בסמיכות למבצר לה קבאנה ויציאה לארוחת ערב במסעדה מקומית לצלילי מוסיקה קובנית.

עמק וייניאלס: תצפית מרהיבת עין על עמק לוס חסמינס, ציור הגבעות הגדול, שייט במערת האינדיאני ופארק הסחלבים שבסורואה.

גואמה: שייט מיוחד אל כפר אינדיאני מסורתי ובית גידול קרוקודילים.

סיינפואגוס: ביקור בתיאטרון תומס טרי וביקור ב"פלסיו דל וואייה".

טרינידד: מרכז הסנטרייה המקומי, עמק לוס אינחניוס, סיור בעיר העתיקה, בר לה קנצ'נצ'רה, ביקור במוזיאון ותצפית ממגדל מאנאקה איזנאגה.

סנטה קלרה: אתר הזיכרון של ארנסטו צ'ה גווארה.

ואראדרו: ספארי בג'יפים 4X4 ושייט קטאמארן, כולל בר חופשי.

קוסטה ריקה

 

סאן חוזה: התיאטרון הלאומי ומוזיאון הזהב.

טורטוגרו: שייט מרהיב בתעלות טורטוגרו, סיור ביער הגשם ובתעלות המים וצפייה בחיות.

מנואל אנטוניו: ביקור בשמורת הטבע, שייט קטמרן לאיים המסתוריים וצפייה ברקדנים מקומיים.

מונטה ורדה: סיור ייחודי בגשרים התלויים בפארק סלווטורה, מוזיאון החרקים וסיור ערב מרתק ביער לאור פנסים.

ארנאל: ביקור במעיינות חמים וסיור בשמורת הלבה.

הר הגעש פואס.

מפלי לה פז: ביקור בגן הפרפרים, בגני הסחלבים ובשמורת יונקי הדבש.

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form