מספר טלפון
03-6374000

טיול לברצלונה 5 ימים

ברצלונה היפהפייה הפכה ליעד תיירותי נחשק, ולא בכדי. היא מציעה למבקרים בה אינספור אטרקציות משגעות, מרכזי קניות עם כל המותגים הגדולים, חופים הומי אדם ומזג אויר פשוט מ-ו-ש-ל-ם. לאור כל אלה, לא פלא שהעיר הגיעה לחמישייה הראשונה ברשימת הערים המתוירות באירופה. כן, לפני מדריד. ואילו נערכה בדיקה סטטיסטית שבוחנת מאיזו מדינה אחוז התושבים שביקרו בברצלונה הוא הגבוה ביותר, ישראל כנראה הייתה ניצבת בראש הרשימה. אולי זה הכדורגל, אולי הדמיון המסוים לתל אביב – כך או כך, ישראלים מכורים לברצלונה.

 

אטרקציות בברצלונה

 

קשה לסקור את כל המקומות שחייבים לבקר בהם בברצלונה, אבל ננסה: הרובע הגותי הוא אחד המקומות הכי כיפיים באירופה, עם מבנים עתיקים המופרדים על ידי סמטאות צפופות, שבהם פועלים בארים קטנטנים והמון מסעדות מצוינות. שדרות הרמבלס גועשות ממבקרים בשוק בוקריה המפורסם ובכיכר ריאל ההומה בכל שעות היממה. בית החולים העתיק סט. פאו השוכן במבנה ציורי ומרהיב ופארק גאוול הצבעוני הם משהו מיוחד שעוד לא ראיתם.

 

אבל כמו בתל אביב, הכיף הכי גדול בטיול לברצלונה הוא לשוטט על הטיילת הארוכה לאורך הים, לצפות במתרחצים במים מצד אחד ובעיר שאינה עוצרת לרגע מצד שני. הניגוד בין עיר תוססת ומלאה תיירים ופעילות לבין הרוגע של הים והחול הוא אחד הדברים שהופכים את ברצלונה לעיר שכה נעים לבקר בה גם בקיץ, להבדיל מפריז, למשל, שעוצרת את נשימתה בחודשים יולי-אוגוסט מפאת עומס החום, ממליצים גם לא לשכוח לבצע השוואת ביטוח נסיעות לחו״ל.

 

חבל קטאלוניה

 

אבל ברצלונה היא רק חלק אחד מחבל קטאלוניה המשגשג, שנמצא בצפון-מזרח ספרד וגובל בחופים מדהימים הנושקים למים בצבע טורקיז ממזרח, בהרי הפירנאים מצפון ובקרבת העיר ולנסיה מדרום, בכולם נבקר במהלך הטיול המאורגן לספרד. מצפון לברצלונה נמצאת קוסטה בראווה – "חופים פראיים" בספרדית – רצועת החוף שעשירי אירופה מגיעים לטבול בה בקיץ. בקצה העליון של חבל הארץ היפה הזה יושבת חירונה, עיר עתיקה עם אדריכלות מרתקת ועם גנים טובלים בירוק.

 

ולנסיה, שמוכרת בעולם בזכות קבוצות הספורט שלה, מיתגה את עצמה בשנים האחרונות כעיר האומנות והמדע. מתחם מרהיב שנבנה בעיר ועונה לשם "עיר העתיד" מאגד בתוך מבנה ענק דמוי לוויתן מוזיאון מדע, מתחם תת-ימי, בית אופרה ואפילו קולנוע איימקס. אבל לוולנסיה יש גם עבר מפואר, עם עיר עתיקה מרשימה ביופיה המתדהרת גם במסעדות מעולות. פארק ייחודי שנבנה על שרידי נהר שחצה פעם את העיר מאפשר לטייל לאורכה בנעימים.

 

מקומות שנבקר בהם במהלך הטיול 

 

ולנסיה: סיור עיר, עיר האומנות והמדע – כולל ביקור בעולם המים והיכל תלת-ממד וסיור ערב בוולנסיה.

טרגונה: סיור מודרך בעיר.

ברצלונה: סיור עיר, בית החולים העתיק Sant Pau, פארק גוואל, פארק סיטדלה, הר היהודים ומועדון פלמנקו, כולל משקה ראשון.

חירונה: סיור עיר, המוזיאון היהודי.

פיגוראס: מוזיאון דאלי.

הרי הפירנאים: נסיעה ברכבת מיוחדת וברכבל לעמק נוריה המדהים.

בסלו: סיור בעיר וביקור במוזיאון המיניאטורות.

מונסראט: ביקור במקום, כולל ביקור במנזר.

חברתנו תשמח להציע לכם מגוון רחב של טיולים מאורגנים לברצלונה - למידע נוסף צרו עימנו קשר!

 

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form