מספר טלפון
03-6374000

בחירה נכונה לטיול מאורגן בחו"ל ובארץ

טיול מאורגן בחו"ל

טיול מאורגן בחו"ל הינו בין החוויות הבלתי נשכחות והבטחה להנאה מתמשכת, גם זמן רב לאחר סיום הטיול. בשנים האחרונות הולכת ומתגבשת קהילה איכותית, עשירה בתכנים וחובבת תענוגות, הנהנית מהטיולים המאורגנים האיכותיים ביותר. נדמה כי ענף הטיולים המאורגנים לחו"ל התבגר וכיום ההיצע הקיים הינו נרחב ומגוון, אך מאוזן ומספק. במקום אינספור אתרי ביקור שהיו מוצעים כחלק מהטיולים המאורגנים בעבר, כיום מציעים הטיולים המאורגנים לחו"ל תפריט הכולל מגוון אפשרויות ליצירת הטיול המושלם עבור כל גווני האוכלוסיה.

יתרונות טיול מאורגן בחו"ל

טיול מאורגן לחו"ל הינו בעל יתרונות רבים, כאשר כל מטייל יכול להפיק את היתרונות המתאימים לו. טיולים מאורגנים פותחים בפני המטיילים דלתות לתרבויות שונות, מקומות שונים שרוב הסיכויים בטיול עצמאי לא היו מבקרים בהם בגלל חוסר מידע. יתרון נוסף הינו המדריך. המדריך אשר מכיר את המדינה, ההיסטוריה, התרבות והאוכלוסיה נותן ערך מוסף לטיול. תכנונו של טיול מאורגן לחו"ל יחד עם חברת טיולים מאורגנים מיומנת ומקצועית מהווה יתרון גדול ובעיקר ראש שקט מבחינת טיסות, העברות ולינה בקרב המטיילים.

תכנון מהוקצע ומנוסה

תכנון הינו ראשיתו ואחריתו של טיול איכותי המשאיר זכרונות מתוקים וטעם של עוד למשך זמן רב. מאחר וידע הוא כח, חוסר היכרות עם יעדים חדשים בחו"ל יכול להוות אתגר של ממש ואף להיות בעוכריהם של היוצאים לחו"ל ללא הכוונה וסיוע מתאימים. כיום, צעירים רבים אשר סיימו את הצבא מעוניינים לטייל ביעדים אטרקטיביים למשך זמן ממושך כטיול של אחרי צבא. רבים מן הצעירים מתכננים את טיולם בכך שישולב עם מספר עבודות בחו"ל וכל זאת על מנת לממן את המשך הטיול הארוך.

סין, לדוגמה, הינה בין המדינות המרהיבות והעשירות ביותר, הטומנת בחובה סודות תיירותיים, תרבותיים, כלכליים, תעשייתיים וטבעיים אשר אלו שאינם מכירים אותם – יפסידו את טעמה האמיתי. טיול מאורגן לסין הינו הבטחה לגילוי עולמות מרהיבי עין אשר נמצאים ממש מתחת לאפם של התיירים והמטיילים ואילו רק יודעי דבר יכולים להבין, להסביר ולהנחות את הקסם האמיתי שבהם.

ארגון נכון של טיול מאורגן

בין ההבטחות המוצלחות ביותר לטיול מאורגן לחו"ל נמצא הארגון הנכון. אין די בתכנון מהוקצע מראש כי אם חשוב לארגן נכונה את שלבי הטיול, את התחבורה המתאימה בין האתרים השונים, את זמני ההגעה בהתאמה לשעות הפתיחה של האתרים המתאימים, את הבנייה הנכונה של המסלול בהתאם למבנה הטופוגרפי של יעד הביקור תוך ליווי של האנשים הנכונים, המאכלים המתאימים ודאגה לכל השירותים הנדרשים במהלך הטיול.  כאשר ארגון הטיול מתבצע כהלכה, ההספק הוא עצום ואילו כל מה שנותר עבור המטייל הוא פשוט ליהנות.

חסרונות הטיול המאורגן בחו"ל

הטיול המאורגן טומן בחובו לא מעט יתרונות אשר הופכים לחסרונות כאשר הם אינם מנוצלים כהלכה. פנייה אל חברת טיולים לא מנוסה, לדוגמה, או בחירה בטיול שאינו מתאים להלך הרוח של המטייל עלולה לפגום באיכות הטיול ובהנאת המטיילים.
לדוגמה, בחירה של יעד תיירותי דרך חברה שאינה מתמצאת ביעד הטיול עלולה להסתיים בטיול תפל וחסר משמעות, שכן המדריך לא יוכל להכיר למטיילים את נפלאות הארץ.
אנו, פגסוס טיולים מאורגנים, מודעים לחשיבותו של מדריך הטיול ולכן אנו מכשירים את מדריכנו בקורס מדריכים מקצועי במשך 9 חודשים וכל זאת על מנת שיכירו את עולמו של המדריך, אינטראקציה עם קבוצת המטיילים ועם התושבים המקומיים וכן היסטוריה של המדינה בה מיילים.

טיול מאורגן בארץ

ארצנו טומנת בחובה אינספור הרפתקאות ואפשרויות העשרה מרגשות. אלו יכולות להעניק למטייל מגוון רגעים בלתי נשכחים. באמצעות סיורים בירושלים, חיפה, המדבר או הגולן – ניתן לגלות את צפונות הטבע והתרבויות השונות בארץ ישראל.

יתרונות הטיול המאורגן בארץ

הטיול המאורגן בארץ יכול לפתוח למטיילים הזדמנויות לגילויים חדשים ומרהיבים, והיכרות עם תרבויות שקיומן נדחק הצידה במהלך היומיום. גילוי אתרים מרהיבי עין, היוודעות לאפשרויות חדשות שהארץ טומנת בחובה ולמעשה – היכרות עם ארץ חדשה לגמרי – כל אלו הינן הפתעות הממתינות למטייל בארץ. גם אלו אשר מנוסים בטיולים, יופתעו לגלות את פניני הטבע והתרבויות המתחבאות בין קצוות הארץ.

חסרונות הטיול המאורגן בארץ

חברות רבות אינן דואגות לשילוב נכון של קהילות מטיילים, דבר העלול ליצור אווירה לא הומוגנית. על מנת להפוך את הטיול לחוויה בלתי נשכחת, חשוב להפקיד את תכנון הטיול על בחירת המטיילים, האתרים, המדריכים והמסעדות – בידיהם של בעלי ניסיון בתחום.
טיול מאורגן בחו"ל או בארץ יכול להוות הזדמנות לגילויים חדשים, הרפתקאות בלתי נשכחות ואף היכרות עם חברים חדשים. לעומת זאת, טיולים שאינם מאורגנים כהלכה עלולים להוות אכזבה. לפיכך, חשוב לבחור היטב את חברת הטיולים המתאימה.

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form