מספר טלפון
03-6374000

טיסות למינכן - אטרקטיביות וזולות / כתבת מערכת

מדיניות השמים הפתוחים המתממשת כיום הלכה למעשה הודות להיצע עשיר וגדול של טיסות Low Cost מאפשרת לרבים השואפים ליהנות מטיסות ליעדים שונים בחו"ל לממש ולהגשים את חלומם ללא קושי. אחת האפשרויות המועדפות על ישראלים רבים המסמנים יעדים נחשבים ונחשקים לביקור להגיע אל המקומות האלה היא באמצעות טיולים מאורגנים. היתרונות הרבים הגלומים בטיולים אלה, כגון: היכולת לדעת מבעוד מועד את העלות המדויקת ולכן גם את הסכום הנדרש, מיצוי מרבי ומיטבי של הזמן, ביטחון, תחושת חברותא ועוד.

הדרך הקלה לאופציה הזולה

טיסות למינכן במסגרת טיולים מאורגנים הן לא רק היותר זולות אלא האפקטיביות ביותר. לבד מהעובדה שאתם פטורים מהצורך לדאוג למקום, מחיר הטיסה כלול במחיר הטיול. כאשר נוסעים לטיול מאורגן, לתקופה קצרה, חשוב לנצל את הזמן באופן הטוב ביותר. במקום לבזבז אותו על חיפוש מקומות (בעיר זרה הדבר כרוך בקושי בלתי מבוטל) מדריך הטיול מוביל אתכם אל המקומות התיירותיים המרכזיים ובכך מאפשר ניצול הזמן וייחודו לחוויות רבות.

אם וכאשר אתם מתכננים טיול מאורגן באיטליה – אחת הדרכים המומלצות היא לצאת ולבלות עם כל המשפחה בטיול שבו לא צריכים לשבור את הראש בשאלות שנשאלות לפני ובמהלך כל טיול - מה, כיצד, היכן לטייל ולבלות. חברת טיולים מקצועית ומנוסה, המציעה לכם מדריכים מאומנים ומיומנים בהדרכת קבוצות דואגת לכם לכל הפרטים, החל מהקטן והשולי ביותר וכלה בגדול ובחשוב ביותר.

מינכן- קורצת ואטרקטיבית

גרמניה אינה מתמצה רק בברלין... אחת הערים האטרקטיביות בה לתיירים בכלל ולישראלים בפרט היא מינכן שמציעה שילוב של ישן וחדש: בניינים בסגנון ניאו-גותי, קתדראלות, פארקים גדולים, פסלים מרהיבים בכיכרות מרכזיות, מוזיאונים, שווקים אותנטיים, מסעדות, בתי קפה, מועדונים ועוד. חובבי הקניות ייצאו וכל תאוותם בידיהם: מרכזי קניות גדולים ויוקרתיים, בוטיקים קטנים, שווקים המציעים מגוון עצום של מוצרים- הכול לפי  העיניים, התיאבון וה... כיס.

מינכן היא עיר מערבית שוקקת ותוססת. אחת משכיות החמדה בעיר היא – ארמון נימפבורג, המכיל שפע של אולמות, ביתנים, חדרים וגנים בוטאניים יפים. הארמון, שהיווה את מקום מושבה של משפחת המלוכה הבווארית בחודשי הקיץ, שופץ פעמים אחדות מאז נבנה ( 1721 ). מינכן, בירתה של מדינת בוואריה שבגרמניה היא העיר השלישית בגודלה בגרמניה. הצביון המערבי שלה ניתן לה בין השאר הודות לתיירים הרבים הנמשכים אליה וגודשים את המקומות המרכזיים בה. אחת מבין טיסות למינכן תהיה הטיסה הבאה שלכם בדרך לבילוי זמן איכות בחופשה שבמרכזה טיול מאורגן לחו"ל.

  • כל הזכויות שמורות לפגסוס תירות ונסיעות בע"מ
  • ט.ל.ח

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form