מספר טלפון
03-6374000

אתרים להזמנת טיסות / ניר רביד

אם מכל סיבה שהיא החלטתם לוותר על טיול מאורגן לחו"ל, תצטרכו להזמין טיסה כדי לטוס לבד. זה הוא המדריך בשבילכם.

בשנים האחרונות אתרי הזמנת טיסות תפסו את מקומם של סוכנויות הנסיעה המסורתיות. ההסבר לכך טמון ביתרון הברור שיש להזמנה מקוונת על הזמנה בסוכנות נסיעות מקומית. 

בהמשך הכתבה אציג מספר אתרים ייחודים, כל אחד עם הייחוד שלו - בדיקת טיסות בכל אחד מהאתרים והשוואת התוצאות בניהם, תבטיח לכם רכישה של הטיסה הזולה ביותר.

מיהם אותם אתרים?

בעולם כולו פועלים אלפי אתרי אינטרנט המשווקים את רוב הטיסות בעולם. רמת הטכנולוגיה וההתממשקות לבסיסי הנתונים של חברות התעופה השתפרה מאד במהלך השנים האחרונות, כך שאתרי האינטרנט מציגים את כל מלאי הכרטיסים של כל חברות התעופה בעולם - בזמן אמת.

בנוסף פותחו ממשקי הזמנה מהירים מאד ונוחים, גם עבור משתמשים שזו ההזמנה הראשונה שלהם.

באיזה אתרים כדאי לבקר לפני הזמנת טיסה?

אני מניח שלשאלה זו אין תשובה אחת, ובכתבות רבות אחרות, תמצאו רשימות שונות הממליצות על אתרים שונים להזמנת טיסות אונליין. בחרתי לצמצם את הרשימה לקטנה ככל שניתן, אך מהיכרות אישית עם האתרים, מי שידאג לבקר ולבדוק את מחירי הטיסות בכל אחד מהם, סביר מאד שימצא את הטיסה הזולה ביותר, גם אם ימשיך לעוד עשרה נוספים! יש לציין שמדובר בטיסות סדירות בלבד, ובהזמנה באישור מיידי.

אתרים בינלאומיים

Expedia- סוכנות נסיעות הגדולה בעולם. מלבד האתר הראשי באנגלית, קיימות עוד 31 גרסאות בשפות נוספות. באתר ניתן לרכוש את כל מוצרי התיירות שקיימים לחברה, בניהם טיסות, מלונות, חבלות נופש וקרוזים. לאחרונה עבר האתר מתיחת פנים, ועבר לעבוד באופן הרבה יותר פרסונלי מבעבר – הצעות מיוחדות מוצפות לגולשים בהתאם למיקומם הפיזי, ולחיפושים שונים שעשו במנוע החיפוש שבאתר. 

Kayak - בשונה מ Expedia האתר לא מתפקד כסוכנות נסיעות, ומהווה זירת תיירות אינטרנטית לספקי תיירות רבים. היתרון הגדול של אתר Kayak הוא ביכולת שלו להציג תוצאות חיפוש אולי העשירות ביותר שניתן לקבל באתר אחד! להזמנה עצמה (התשלום) כבר תישלחו לאתר הספק עצמו (חברת תעופה או סוכנות נסיעות).

אתרים ישראלים

Gulliver - אחד השחקנים המובילים בשוק התיירות הדיגיטלי המקומי. גוליבר השקיעו רבות בשנים האחרונות על מנת לייצר ממשק מתקדם ביותר עבור גולשי האתר, דרכו ניתן להזמין בקלות טיסות ומוצרי תיירות נוספים. לאחרונה השיקה החברה אתר מותאם לסלולר ואפליקציה חדשה – דרך שניהם ניתן לבצע הזמנת טיסות All The Way (הזמנה מלאה כולל התשלום).

TopFly - אתר ישראלי צעיר יחסית (מ 2007) שחרט על דיגלו את נושא מחירי הטיסות! כל אסטרטגית השיווק מושתתת על האינטרנט, ובאתר עושים את המקסימום על מנת שתבצעו בסופו של דבר הזמנה באתר ללא סוכן טלפוני. בדרך זו מצליחים לחסוך ב Topfly הוצאות תפעול רבות והוזיל את עלות כרטיסי הטיסה!

סיכום

להזמנת טיסות אונליין יתרונות רבים, זמינות גבוהה מאד (24/7), אפשרות להוזיל מחירים מול הסוכנויות המסורתיות, נוחות ומהירות. אל תוותרו על כך – הקפידו להיכנס לאתרים המומלצים, השוו מחירים ורכשו את הכרטיס הזול ביותר.

מצאתם טיסה, ונראה לכם שהמחיר זול? אל תתמהמהו!

מומלץ להזמין טיסה סדירה חודשיים – שלושה לפני מועד הטיסה עצמו. בדקתם, השוויתם ומצאתם בסופו של דבר כרטיס במחיר שנראה לכם זול ומתאים למגבלות התקציב שלכם – קנו אותו! לעתים גם התמהמהות של כמה שעות תעלה לכם הרבה מאד כסף! מחירי הטיסות דינאמיים ונוטים להשתנות בתדירות גבוהה.

טיסה נעימה!

הכותב הינו מומחה תיירות דיגיטליתGoogle+

כל הזכויות שמורות לפגסוס תיירות ונסיעות

ט.ל.ח

 

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form