מספר טלפון
03-6374000

טיפים לפני סגירת טיול מאורגן לחו"ל / כתבת מערכת

חסכתם כסף וכעת אתם מחזיקים בסכום שיאפשר לכם טיול מאורגן לחו"ל ליעד נבחר, לחופשה בטיול מאורגן. טיול מאורגן לחו"ל יכול להיות חוויה נעימה במיוחד אם אתם טיפוסים שלא אוהבים לתכנן לבד את המסלולים שלכם. בין אם היעד אינו ידוע לכם מראש, ובין אם זהו יעד ששנים השתוקקתם לבקר בו, לפני שאתם סוגרים עם חברה מסוימת, יש כמה דברים שכדאי שתבדקו, על מנת להבטיח לעצמכם הנאה מרבית מהטיול. אז מה כדאי לדעת לפני שסוגרים טיול מאורגן לחו"ל?

תזמון הטיול המאורגן

יש כמה דברים בקשר לזמן הטיול שכדאי שתבדקו. קודם כל, בררו מה העונה המומלצת לבקר ביעד הנבחר, כמו כן, אל תשכחו שמחירי נסיעות וטיולים עולים בעונות מסוימות, ולכן אם ברצונכם לצאת ליעד בעונה החמה שלו, רצוי להזמין את הטיול והטיסות זמן רב מראש, להוזלת עלויות. בנוסף, בדקו מה אמור להיות מזג האוויר במדינת היעד שלכם, והתאימו את הציוד שלכם לתנאים, זכרו שבחצי הכדור הדרומי העונות הפוכות לחצי הצפוני בו ישראל שוכנת.

הדרכה בטיול המאורגן

חווית הטיול המאורגן מושפעת רבות מדמותו של המדריך, לכן חשוב שתוודאו מי המדריך שלכם. מדריך טוב הוא מדריך שאוהב את עבודתו, אדם כזה ידביק את הקבוצה בהתלהבותו, יהיה בקיא בנושאים שונים הקשורים לאתרי הטיול, וישמח להרחיב במידה ותתעניינו. כמו כן, מדריך טוב ישרה אווירה טובה ונינוחה בקבוצה לאורך הטיול. בדקו שהמדריך שיוצא אתכם מתמחה ביעד הטיול, נסו לקבל המלצות עליו, ואם תמצאו מאמרים שנכתבו על ידו, קראו וראו האם סגנונו מתאים לכם.

האותיות הקטנות

דבר נוסף שכדאי לדעת לפני שסוגרים טיול מאורגן לחו"ל הוא מה בדיוק מבטיחים לכם. מה שנאמר לכם בעל פה על ידי נציג המכירות לא תמיד מדויק, מה שמחייב ומה שיסופק לכם הוא מה שכתוב בתכנית הטיול, לכן כדאי להשקיע את הזמן הנדרש לבדוק את האותיות הקטנות. כשאתם בודקים את השורות אחת אחת חפשו האם יש עלויות נוספות שאינן כלולות בסכום אותו אתם משלמים מראש. עלויות נוספות יכולות להיות למשל תשלום כניסה לאתרים מסוימים, מיסים, טיפים לנהג, מדריך או סבל. בנוסף שימו לב לשעות הטיסה והנחיתה.

יום חופשי

בכל טיול מאורגן נהוג לתת למטיילים יום חופשי, אותו תוכלו לנצל למסע קניות, בילוי בעיר, או טיול לאתרים שאינם כלולים במסלול המתוכנן. לשם כך תוכלו להיעזר בתחבורה ציבורית מקומית, או לשכור רכב. ניתן לשכור רכב מחברה מקומית, או מחברה ישראלית אשר נותנת שירותי השכרת רכב ליום אחד ביעדים בחו"ל. שימו לב שהשכרת רכב בחו"ל שונה מהשכרת רכב מחברת השכרה בארץ, מכיוון שההתנהלות שונה, הנהלים שונים ולעתים גם המחירים, ולכן הקפידו לבדוק דברים אלה מראש. בדקו היכן מתקיים היום החופשי, והכינו לכם תכנית מראש, על פי האתרים הנמצאים בסביבה. כמו כן, אם ברצונכם לשכור רכב, כדאי להסדיר זאת מראש.

  • כל הזכויות שמורות לפגסוס תירות ונסיעות בע"מ
  • ט.ל.ח

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form