מספר טלפון
03-6374000

טיול מאורגן לתיאלנד / כתבת מערכת

הטיול שאחרי הצבא הוא אחד מהחוויות הכי משמעותיות בחיים שלנו. כאשר אנחנו צריכים לבחור את היעד לטיול הגדול שלנו אנחנו יכולים לבחור לצאת ליעדים רבים בדרום מזרח אסיה או דרום אמריקה. אנחנו יכולים לבחור שהטיול יהיה לפרו או דווקא לאחד מאיי תאילנד או טיול של מספר חודשים בתאילנד כולה. פעמים רבות עדיף לצאת לטיול מאורגן במקום לטייל לבד. 

טיול מאורגן לתאילנד יכול להיות ההזדמנות שלנו לחופשה מהנה במיוחד ובלתי נשכחת

למה לא כדאי לטייל בתאילנד לבד?

יש הרבה מאוד יתרונות לחופשות מאורגנות על פני חופשות שאנחנו יוצאים אליהן לבד. טיולים מאורגנים לתאילנד הם טיולים שיש בהם מסגרת ותוכן. כאשר אנחנו יוצאים לטיול או לחופשה לבד אנחנו יכולים פעמים רבות ללכת לאיבוד בין כל הדברים שיש לעשות ביעד בו אנחנו מטיילים ואף בהכנות לפני היציאה לטיול.

תאילנד היא מדינה גדולה מאוד מבחינת השטח שלה ויש לה עושר תרבותי רב. הבחירה מה כדאי לנו לעשות בתאילנד היא בחירה קשה מאוד. כאשר אנחנו יוצאים לטיול במסגרת של קבוצה אנחנו יכולים גם להכיר אנשים חדשים וגם ליהנות מטיול מסודר יותר שיש לו מסגרת ותוכן ברורים.

עוד סיבה, לא פחות חשובה למה מומלץ לבחור בטיול מאורגן לתאילנד על פני טיול עצמאי, טמונה בחיסכון. תאילנד יכולה להיות יעד לא יקר כאשר אתה מכיר את האזורים השווים לבילויים, קניות, מסעדות ומסלולים. טיול מאורגן לתאילנד מאפשר לכם להוזיל משמעותית את עלות הטיול ועם זאת לקבל תמורה טובה הרבה יותר עבור השירותים השונים, כמו מלונות טובים יותר במחירים זולים, נסיעות פנימיות וטיסות הנסגרים מראש במחיר טוב יותר. ולא פחות חשוב טיול מאורגן עם ספקי שירות קבועים יכול להבטיח לכם ביטחון  באחד המקומות המתויירים בעולם עם רמת פשיעה גבוהה כל כך.

באיזה מקומות כדאי לבקר בתאילנד?

יש הרבה מאוד מקומות בהם כדאי לבקר בתאילנד. אחד מהמקומות שחובה לראות במדינה זו היא עיר הבירה בנגקוק. בנגקוק היא עיר שוקקת חיים ואפשר לבלות בה חודשים רבים מבלי להרגיש איך הזמן עובר. בבנגקוק כדאי לנו לראות את מקדש המלך ולאכול מאכלים שמיוחדים למקום.

 אם אנחנו רוצים להתרחק קצת מהעיר אנחנו יכולים לבקר באזורי כפריים יותר בהם נוכל לטייל עם פילים או לראות קופים וחיות מקומיות אחרות. טיולים מאורגנים ברחבי העולם, ליעדים אקזוטיים כמו תאילנד או דרום אמריקה או טיול לפרו יכולים לאפשר לנו לראות חלקים בעולם של הכרנו.

בטיולים במדינות אקזוטיות אנחנו יכולים להיחשף לתרבויות שונות ומאכלים שונים וגם לנופים מדהימים. בפרו למשל אנחנו יכולים להיחשף לתרבות העתיקה של בני המאיה וללמוד גם על השינויים הרבים שקרו במדינה עם הגעת האדם הלבן מאירופה למקום.

למי טיולים ביעדים אקזוטיים יכול להתאים?

טיולים ביעדים אקזוטיים יכולים להתאים לכל אחד. אם אנחנו סקרנים ואוהבים חוויות חדשות כדאי לנו לטייל במדינות בדרום אמריקה או בדרום מזרח אסיה.
בתאילנד אחד היעדים שחובה לבקר בהם הוא האיים הרבים שיש בדרום המדינה. האיים בתאילנד הם כמו פיסה קטנה של גן עדן. חופי הים בהם הם מן החופים היפים ביותר שיש בעולם.

כדאי לבקר במיוחד באי קופיפי בו אפשר גם לצלול וגם פשוט לנוח וליהנות מהאוויר הטובה. שני האיים המרכזיים והמתוירים ביותר בדרום המדינה הם פוקט וקוסמוי. את איים אלו פוקדים מידי שנה כמות גדולה של תיירים מכל העולם הבאים ליהנות משמש, ים ומסיבות עד אור הבוקר המתרחשות במוקדים קבועים באיים.

חשוב לציין שהכי כדאי לצאת לטיול במזרח בין החודשים יוני לנובמבר בהם מזג האוויר הכי נוח.

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form