מספר טלפון
03-6374000

אודות החברה

חברות וחברים, מטיילות ומטיילים יקרים,

פגסוס עומדת בפיתחה של עונת טיולים חדשה, 2016/2017, עם מחשבות, סיכומים, תוכניות ועדכונים לאן מועדות פני פגסוס. פגסוס שהוקמה לפני 20 שנה מצליחה להטביע חותם בעולם הטיולים המאורגנים מהארץ למרחבי הגלובוס. אין זה דבר של מה בכך. אנו עמלים באדיקות ובהתמדה כדי להשיג מטרה נעלה.

יש לי חלום.... ואותו חלום מאיר את דרכנו ומתווה דרך פגסוס להגשמתו.

לטייל בעולם זה למעשה מקצוע. כל אחד מאיתנו אוהב לטייל, לראות, להעצים רגשות והכל למען חזרה הביתה עשיר בשק חוויות תוך מילוי מצברים לחיים  מעניינים וטובים יותר.

אנחנו בפגסוס רוצים להגשים לכם את החלום.

לקחת תרמיל על הגב (או מזוודה ביד) ולצאת  לתור בעולם. להכיר תרבויות שונות, להיות חלק מנופי הטבע, לחוש את הפולקלור, לגעת באנשים, להכיר סגנונות, ללמוד על דתות, כלכלה, מערכות אקולוגיות, פוליטיקה מקומית וכל מה שמכיל המקום, כאשר הטיול עומד לנגד עיני המטייל/ת ואנחנו בפגסוס שמחים לקחת חלק בחוויה מעצימה זו. הרשו לי להגדיר לכם כי מה שפגסוס מציעה איננה דווקא החופשה, אלא הטיול ולשם אנו בפגסוס שואפים וכדי לעשות זאת נכון בפגסוס פועלים בכמה מישורים: 

  • האופי וההשראה
  • הפן התכנוני
  • המימד הביצועי
  • הפקת לקחים ומסקנות
  • הפן הישומי

בכל אחד מהמישורים הללו אנו משקיעים משאבים רבים. זה לא סוד שנושא הטיולים המאורגנים איננו מדע מדויק. זהו נושא סבוך ומורכב המחייב התאמה אישית, 

ראיה מרחבית, התאמה לתקציב, הסתכלות חברתית ועוד.

אנחנו בפגסוס שואפים לשלמות מירבית של כל היסודות כדי שיביאו אתכם חברינו המטיילים לסיפוק שיטע בכם  הרצון לחזור תמיד לטיול הבא עימנו.  אנו שמחים לציין שזה מצליח לנו כי חשוב מאד לדעת שאין בתחום שלנו קיצורי דרך - אין ולא יהיו. זוהי עבודה סיזיפית של צוות גדול בפגסוס של אנשים אוהבי אדם שרוצים לתת  להעניק חוויות לכם המטיילים שלנו וזו באמת לא קלישאה.

בפגסוס צוות גדול של עובדים:

  • איש המכירות בחזית ועד נותני השירות.
  • צוות המבצע שגם הוא איננו מיקשה אחת אלא מורכב מיחידות
  • תפעול אל מול השותפים של פגסוס בחו"ל
  • תפעול תעופה אל מול חברות התעופה
  • התנהלות בתחום הכספים
  • שירות הלקוחות
  • יחידה מנהלתית העוסקת בשילוח, הסדרת אשרות כניסה, כרטיסי טיסה
  • יחידה טכנית / מיכונית (תקשורת/מיחשוב וכו')
  • יחידת הניהול, המנהלים לכל יחידה ובכלל
  • מדריכי פגסוס אשר הינם חלק בילתי נפרד מפגסוס מהאמונה בדרך ומיישום המדיניות בטיולים.

כולנו, כדרך חיים, מתנהלים ברוח דומה, הנקראת, בשפתנו, "פגסוסיות".

אנו בפגסוס מאמינים שכל מי שחושב "פגסוסית" מקבל תמורה מלאה, אתם חברינו היקרים המטיילים הפגסוסים שבחרתם בטיול של פגסוס ואנחנו, בהנאה, עובדים ומשרתים אתכם באהבה ברוח "פגסוסית" נתונה.

בעבר הסברנו מהי דרכנו ומהם העקרונות "הפגסוסים" בהם אנו דוגלים. פרטנו זאת באדיקות והגדרנו לאן אנו חותרים.

אם בעובדה שיש ביכולתכם לדעת מראש את תקציב הנסיעה שלכם ללא הפתעות בדרך, למעט הוצאות בדר"כ אישיות כמו כיבוד קל וכמובן מתנות לבני המשפחה. בעינינו זהו עקרון חשוב!!

אם בכך שהטיולים שלנו במרבית היעדים הם מלאים וגדושים בתכנים לאורך מסלול הטיול ותוך שימת דגש לניסוחים של מסלולי הטיול שלא יתהדרו במילים: "נראה", "נחלוף", "נעבור", "נצפה", אלא השאיפה לבקר. 

כלומר, איננו חוסכים בביקורים כדי  שלכאורה נהיה יותר זולים מהאחר. וזה פעמים רבות מעמיד אותנו בעמדה התחלתית נחותה אבל המתבונן המעמיק יותר ירוויח מכך שבעתיים.

אם דרך שלילת הימים החופשיים בטיול המאורגן או אפילו חצאי ימים חופשיים בטיול המאורגן של פגסוס  זהו כמעט תמיד טאבו (למעט מקרים  בודדים יוצאים מהכלל) אם בפירוט מירבי של נתונים הנוגעים לטיול המאורגן הנרכש כמו:

  • פרטי הטיסות (חברת תעופה ושעות הטיסה).
  • שמות המלונות שפגסוס משתמשת רשומים בכל הצעה והצעה (שם המלון/דרגתו/אתר האינטרנט של המלון)
  • הדגשה וריכוז הנתונים בטיול (עלות כניסה/פעילות) תחת העמוד שבראשו רשום "מה עושה את ההבדל בטיול של פגסוס לטוב יותר".
  • הדגשה ברורה של אלמנטים אלה גם בגוף מסלול הטיול עצמו באותיות מוגדלות וקו מתחתן .

    מדיניות פגסוס היא שקיפות מלאה ההפך מעמימות המאפשרת למציע גמישות במחיר, המבין יבין.

    גם בתכנון מסלול הטיול יש לפגסוס מדיניות ברורה המנחה אותנו מאז הקמתנו המציגה לדעתנו (יש כמובן הרבה דעות והשקפות) את הדרך הטובה ביותר איך צריך להראות מסלול הטיול ולא לבנות אותו מראש בחסר ולדללו כדי להגיע למחיר יותר נמוך. למדנו מנסיון השוק שזה רק לרעה ואנו באמת שמחים לראות שעולם הטיולים המאורגנים שואף אל עבר מדיניות פגסוס, הנכונה לטעמנו, ואיננה רק נחלתן של חברות טיולים המגדירות עצמן כחברות בוטיק.

    בפגסוס אנו רואים בכל טיול, טיול בוטיק. אנו רואים בכם מטיילות ומטיילים, אוהדות ואוהדים של פגסוס יקרים ברחבי הארץ באשר הינכם, כדבר החשוב המוליך אותנו בהחלטותנו.

    אנו למדנו ולומדים מתוך נסיון השנים ואלפי המשובים שאנו מקבלים מכם בחזרתכם מטיול יחד עם תגובותכם למה שנכתב בעבר בפניתנו בחוברות פגסוס. מדובר בפניה ישירה אליכם המשקפת את מדיניות פגסוס ולכם כמטיילים שלנו יש חלק חשוב בעיצוב המתמיד.

    מבחינתנו זוהי פניה אישית לכל אחת ואחד מכם מתוך ידיעה שאתם קוראים ומגיבים למה שכתוב כאן הרשו לנו להוסיף מספר נקודות על מה שעבר עובר ויעבור בפגסוס ב 2015 אל עבר 2016 כאשר פגסוס תסגור בשנה הבאה 20 שנות פעילות.

    אנו מכסים בפעילותנו הענפה היום את כל הגלובוס (כמעט). הוספנו השנה מסלול לדרום מערב צרפת וחבל הדורדון טיול עשוי היטב ומשלים לטיול המבוקש של פגסוס לפרובנס ולריביירה. זהו אכן טיול מקסים!!

    הוספנו מסלול ליפן ודרום קוריאה, המשלב תפישה בה אנו דוגלים והיא התמקדות באזור. הוספנו מסלול לפיליפינים מסלול שלתפיסתנו אינו רק עשיית וי, הייתי, אלא ללמידת וחוויית המקום.

    מסלול נוסף לקולומביה מתופעל בימים אלו, לאחר שנים רבות שקולומביה היתה סגורה לאפשרות טיול.

    מחלקת ב"ראש אחר" ממשיכה, מתפתחת ואוספת סביבה מטיילים נאמנים מביניכם, החוזרים ומטיילים במסלולים המאוד ספציפיים ומיוחדים שלנו, הנוגעים בחבלי ארץ מוכרים פחות תחת ביצוע ותכנון מורכב יותר.

    פגסוס ממשיכה להשקיע משאבים בשירות, על כל שלוחותיו וגם אם יש עדיין תקלות או טענות על "אין מענה בזמן" אנו משוכנעים שאלה הותיקים ביניכם עשויים כבר להרגיש את ההבדל.

    מכאן אנו פונים לכל אחת ואחד מכם להקדים התכנון וההרשמה לטיול כדי שלא ליפול בצווארי בקבוק תמיד בחודש שלפני פסח וראש השנה סוכות וכן חודש יוני שממש בפתחה של חופשת הקיץ. זה ירווח את הפניות ויאפשר לנו לתת לכם שירות מהיר וזמין יותר תוך שמירה על המחיר הטוב ביותר לנירשמים מוקדם.


    חשוב לנו בכל מקרה להדגיש כי:

    • רוב השיחות מוקלטות.
    • כל מי שהתקשר ונקלט אצלנו במערכת יש ודאות של 100% שתקבלו פניה מאיתנו בהמשך היום או למחרת.
    • אין מצב שאיננו חוזרים לפונים אלא אם אינכם זמינים.

    חשוב גם לציין את פעילות מפ"ל (מרכז פגסוס לתרבות הפנאי) המתפתחת ואת המידע על פעילותה תוכלו לקרוא כאן באתר. מי מכם המבקש לארגן הרצאות בכל תחומי פעילות הפנאי הקשורה לעולם מוזמנ/ת לפנות אלינו.

    ואחרון אחרון חביב, הרשו לנו לציין את יחידת פניות הציבור שכל תפקידה הוא להפנים בקרבכם, כי איננו שוכחים אתכם ושאנו במעקב אחר כל אחת ואחד מכם שיש לו מה להעיר, לציין, לכתוב ולומר. מערכת זו עוברת באדיקות אחר כל חוות הדעת. אנו בפירוש מפיקים לקחים גם אם אתם לא מודעים לכך. לכן יעזור לנו מאד אם בסיום כל טיול בו תשתתפו תעבירו אפילו ביוזמתכם את חוות הדעת והמשובים מהטיול בו השתתפתם לידי המדריכ/ה שמעבירים במעטפה סגורה אל מי שצריך בפגסוס לעיון וטיפול. זה מאד חשוב לנו וישרת אתכם בודאות בבואכם לטייל עם פגסוס ליעד אחר בשנה הבאה.

    חברות וחברים יקרים של פגסוס. כך אנו מבקשים להתיחס אליכם. רבים מביניכם כבר יצאו עימנו לעשרות טיולים לאורך השנים ולכן זו לנו הזדמנות לאחל לכולכם עונת טיולים ממצה מהנה ובחירה נכונה ומפתה לאן לטייל השנה!

    והחשוב מכל, אנו מודים לכם מקרב לב לכל אחת ואחד מכם על כי בחרתם לטייל בפגסוס.

    אתם ודאי יודעים שאין זה מובן מאליו מבחינתנו שתמשיכו לטייל ולבחור פגסוס. תפקידנו וחובתנו הם לא לשכוח זאת ולתת לכם את הכלים לשוב ולטייל עם פגסוס גם השנה.

    בברכה ובתודה

    ראובן ניר

    מנכ"ל

    Thank you! Your submission has been received!

    Oops! Something went wrong while submitting the form