מספר טלפון
03-6374000

כרטיסים לסופר קלאסיקו – גן עדן לחובבי המשחק בין שתי הקבוצות הטובות בעולם / כתבת מערכת

סופר קלאסיקו הוא המונח לתיאור המשחקים בין שתי קבוצות הכדורגל הנחשבות לטובות בתבל- ברצלונה וריאל מדריד. במשך העונה נערכים מפגשים אחדים בין שני המועדונים, אשר היריבות בניהן מציתה ומזינה את דמיונם ומשלהבת את יצריהם של מאות מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם. בישראל יש עשרות אלפי אוהדים של כל אחת משתי הקבוצות. הביקוש לכרטיסים למפגשים בין השתיים הוא עצום. אוהדים רבים נערכים למשחקים אלה מבעוד מועד ומתכננים לא רק את מועדי החופשות השנתיות או העונתיות שלהן על פי מועדי המשחקים אלא את כל חייהם. שנאמר- הכדור הוא הכול (ודאי כדור המשחק  במפגשי הסופר קלאסיקו). עבור אוהדיהן השרופים והמושבעים של שתי הקבוצות- כניסה אל המשחקים ביניהם הנערכים באצטדיון הביתי שלהן (קאמפנאו של ברצלונה, ברנבאו של מדריד) היא כניסה אל קודש הקודשים. הזמנה מראש מבטיחה להם כי הם לא ייוותרו, חלילה, ללא כרטיס.

 ברצלונה ומדריד - ערים נחשקות

חברות שונות מציעות כרטיסי טיסה וכניסה למשחק יחד עם בית מלון כחבילה המוצעת למשך שלושה- ארבעה ימים לבד מהמשחק, המהווה את הסיבה לטיסה, ניתן למצות את הזמן, עם ילדים או בלעדיהם, בסיורים בשכיות החמדה ששופעת כל אחת משתי ערים מרכזיות ותיירותיות אלה. היות שלוח המשחקים מתפרסם מבעוד מועד, ניתן לתכנן את הטיסה ואת השהייה מראש.  חשוב לציין, כי אף שהמטרה המרכזית והעיקרית היא המשחק- במשך שלושה או ארבעה ימים יש זמן פנוי מספיק לסיורים, טיולים מאורגנים ולבילויים באטרקציות השונות שערים תיירותיות- במובהק אלה מציעות. רבים מהאוהדים השבים אליהן פעמים רבות במשך השנים מגלים, לשמחתם, כי מדובר בערים בלתי נדלות, אשר בכל ביקור מזמנות חוויות חדשות.

יתרון המקצועיות והאמינות

מי מכם שמקצועיות ואמינות חשובים להם (מי לא?!) ודאי ישמחו להזמין כרטיסים לסופר קלאסיקו באמצעות חברת טיולים ותיקה שמציעה, בין שאר ההיצעים המגוונים שלה, חבילה ייחודית וייעודית לחובבי המפגשים בין שתי היריבות המושבעות של הכדורגל הספרדי.  הניסיון, הוותק, המקצועית, האמינות, המחויבות הבלתי מתפשרת כלפי הלקוחות- כל אלה הופכים את הבחירה בחברה המתמחה בטיולים מאורגנים לבחירה טבעית, מתבקשת ומועדפת. גם כשאתם טסים אל משחקי הסופר קלאסיקו אתם נהנים ממחיר שלא "מנופח" בשל מעורבותם של מתווכים שונים הגוזרים קופונים.  אתם יכולים לקבל מידע, הצעות וטיפים שיעשירו את החוויה שלכם ויעניקו לה ערך מוסף. אם גם אתם רוצים ליהנות מחוויה בלתי נשכחת ולהצטרף אל רבים שחווים אותה מדי שנה ויש אף שחווים אותה פעמים אחדות במהלכה- אתם מוזמנים להתקשר לקבלת פרטים.

 

 

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form