מספר טלפון
03-6374000

תקנון החברה

תקנון חברה

תנאי התקשרות ואחריות

בטיולי פגסוס תיירות ונסיעות בע"מ לנוסע/ת

פגסוס ישראל מציעה טיולים מאורגנים בחברות הטיולים שלה ובפרסומים אחרים המיועדים לקהל הרחב בתנאים המפורטים להלן. חובה לקרוא בקפידה תקנון זה כדי להימנע מאי הבנות.

רכישת השירותים המוצעים על ידי החברה מהווה הסכמה לתנאים המפורטים בהמשך.


הרשמה ותשלום

את ההרשמה יש לבצע על גבי טופס אינטרנטי מפורט ובו פרטי הנוסע/ת ותנאי התשלום המוסכמים. טופס ההרשמה חייב להיות חתום אלקטרונית ולציין את דמי ההרשמה שיהוו הבטחת מקום לנרשמים כולל אמצעי תשלום (כרטיס אשראי).

רק תשלום בעת ההרשמה ואישור חוזר בכתב, יבטיח את המקום בטיול.

התשלום המינימלי להרשמה יעמוד על סך של 250 $ לנוסע/ת כאשר מתחת ל 60 ימים לפני היציאה יש להסדיר תשלום מלא של עלות המוצר.

לפגסוס זכות לסרב לממש נסיעה של כל נוסע שלא ביצע את התשלום של לפחות 250$ בעת רישום לטיול ומעל 60 ימים טרם היציאה וגם במידה ולקוח לא הסדיר את מלוא התשלום מתחת ל 60 ימים לפני יציאת הטיול. (פגסוס תיצור קשר עם הלקוח על מנת להסדיר יתרה ובמידה והלה יסרב יבוטל רישומו ויגבו דמי הביטול בהתאם לכתוב במדיניות הביטול המופיעה בתוכנית השיווק על פיה נרשם) 

בעת רישום לטיול ומסירת כתובת הדואר האלקטרוני לנציגי החברה (באופן אינטרנטי, או בעל פה או על גבי טופס ההרשמה), למטייל תנתן האפשרות לאשר/ לסרב קבלת דיוור הודעות ופרסומות מחברת פגסוס וקשרי תעופה באמצעות המייל.

במידה וירצה להסיר את כתובתו מרשימת התפוצה, יוכל לעשות זאת באמצעות לחיצה על ביטול קבלת הודעות שיווקיות בתחתית העמוד או שליחת מייל
חוזר לכתובת המייל  [email protected]

החזרי כספים

החזר כספי עקב מימוש חלק מן השירות הכולל, הנובע מסיבות של הפסקת טיול באמצע או רכישת חלק מהטיול בלבד יעשה רק לאחר שייבדק ההחזר בפועל שניתן מהספקים השונים לאחר בדיקת הנזקים הנובעים מהפסקת שירותים זו. ההחזר יינתן על ידי הספק נותן השירותים בלבד לחברת פגסוס ולא בכל דרך אחרת ישירה או עקיפה דרך פעולות המטייל/ת ו/או מדריך הקבוצה. במידה ויהיו מטיילים שירצו לחזור לארץ לפני מועד החזרה עם הקבוצה יש להודיע על כך בכתב בכתובת המייל של החברה:
[email protected]
מומלץ גם כאן לכסות עצמכם בפוליסת ביטוח מראש בכל מקרה ולבדוק אם יש כיסוי למצבים כאלה. 

מחירים / שערי מטבע / מיסים

מחירי הטיולים נקבעו על פי תעריפי הטיסות, שירותי קרקע, מיסים ושערי חליפין בין מטבעות מקומיים לדולר האמריקאי נכון ליום ביצוע העסקה עפ"י מדיניות חברות האשראי. במידה והמחיר יעודכן ע"י פגסוס בין היתר בגלל שינוי בשערי המט"ח הידועים ליום זה, יחול השינוי למעלה/למטה על המטייל/ת בלבד. שער הדולר הקובע הוא שער העברות והמחאות גבוה של בנק לאומי לפי ערך יום העסקים הקודם ליום התשלום בפועל (יום ההפקדה) שער המכסה בין היתר גם עלויות, היטלים והמרות הבנקים.

מיסים המפורטים במחירי הטיולים (מיסי נמל למשל) יכולים להשתנות להיווסף או להתבטל. כל שינוי מעבר לידוע ומפורט בתכנית הטיול, יועבר לידיעת המטיילים למימוש תשלום או זיכוי מועד היציאה.

 

תכנית הטיול / מניין הימים בטיול

הטיול והמסלול כפי שפורסם מחייב את פגסוס אולם יתכנו שינויים בקביעת סדר ימי הטיול והביקורים כפי שמודפסים בחוברת ובפרסומי החברה. אין פגסוס אחראית על תופעות של מזג אויר (רעידת אדמה, שטפונות, ערפל, סופות, התפרצות הר געש, שלג וכדומה) ו/או נסיבות אחרות כלשהן (כדוגמת שביתות/ עיצומי רשויות כאלה ואחרות, הפסקת חשמל, מלחמה, מהומות מקומיות) שאינן בשליטת חברת פגסוס העלולות לגרום לשינוי או ביטול כלשהו במסלול או בשירותים המוזמנים אשר חברת פגסוס אינה משופה בגינם. יובהר כי, במקרה של ביטולי טיסות עקב תופעות אלו, ההוצאות הנוספות/ החריגות שאינן חלק מתכנית הטיול, שיגרמו לנוסעים כתוצאה מכך, יחולו על הנוסעים בלבד ולא על חברת פגסוס.

תכנית הטיול ופרטיה הם חלק בלתי נפרד מתקנון זה.

הגדרה של סיורים מודרכים מתייחסת להדרכה באמצעות מדריכ/ה מקומי/ת למשך 3 או 4 שעות אלא אם יצוין אחרת.

חשוב מאוד לשים לב כי יום היציאה ויום החזרה נכלל בתחשיב הכולל סה"כ ימי הטיול, אם כי ייתכן והטיסות תצאנה בערב דבר שייראה כאילו יום טיול מפוספס או לחילופין בבוקר מוקדם. לחברת פגסוס אין שליטה ובקרה הקשורים בשעות הטיסה (ראה/י סעיף טיסות להלן), לכן לא יינתנו החזרים כספיים הנובעים משעות טיסה כאלה (המפתח האמיתי והנכון הוא לילות הלינה בטיול)

בתקופות חגים ומועדים, יהודיים, נוצריים מוסלמים או של דת ותרבות אחרת, אתרים מסויימים עלולים להיות סגורים הן בהודעה מראש והן ללא הודעה כזו. החברה במידת האפשר תספק חלופה לאתר סגור באתר חלופי או בפעילות אחרת.

התנהלות במדינות עולם שלישי (דרום ומרכז אמריקה, אפריקה ומדינות נוספות על הגלובוס)
מדינות אמריקה הלטינית מאופיינות באוצרות הטבע והתרבויות שלהן. לא מעט מדינות לאורך עשרות שנים נמצאות בתהליך ארוך של גיבוש מערכת שלטונית. לעיתים קרובות קיימות במדינות אלו אי יציבויות ולעיתים עלולות להתפתח להתלקחות אירעית שמשפיעה על סדר הטיול. הפגנות ואירועים כדוגמת חסימות צירים מרכזיים, סגירות אתרים, ביטולי טיסות ועוד שלל תופעות לוואי ושינויים, הן מנת חלקם של החיים במדינה ואנחנו כתיירים נדרשים לקבל זאת כחלק מהטיול.
במצב בו יתרחשו אירועים מסוג זה או דומים להם, הן באופן ישיר או עקיף, חברת פגסוס תעשה כל שביכולתה יחד עם הספקים המקומיים למצוא פתרונות אך במצב בו לא תתאפשר מציאת פתרון וכתוצאה מכך הוצאות נוספות תנבענה, ככל שיחפצו להמשיך בטיול או שיוכלו לבחור לחזור ארצה, כאשר חברת פגסוס שומרת לעצמה את הזכות לסיים את הטיול - המטיילים ידרשו להוסיף ולשלם עלויות ישירות ועקיפות כגון לינה שאינה צפויה, ארוחה שאינה צפויה ואף טיסות שמתווספות וכל שירות שיוזמן מעבר לשירותים המקוריים.

השתתפות בטיול והרכב המשתתפים

יציאת הטיול מותנית בכמות משתתפים מינימאלית על פי המפורט בכל תכנית טיול.

חברת פגסוס לא מתחייבת למקסימום משתתפים, אלא אם צויין אחרת.

לחברת פגסוס יש זכות קיימת להפסיק השתתפות נוסע/ת בטיול הגורם לטענת המדריך ו/או הקבוצה להפרעה למהלך הסדיר של הטיול. הוצאה, החזרת המטייל/ת תקוזז מהסכום הכולל שיחושב לצורך החזר תשלום על שירותים לא מנוצלים.

הרכב וגילאי המשתתפים אינו מוגבל בהרשמה לקהל הרחב. אין באפשרות פגסוס יכולת להבטיח שנתונים הנמסרים בזמן מסוים לא ישתנו לאחר מכן ולכן טענות בנושא זה של גיל או הרכב לא יוכלו להילקח בחשבון.

באחריות המטייל לעדכן את החברה על כל בעיה רפואית או קושי פיסי שיכול להוות בעיה או מכשול להתנהלות התקינה של הטיול.

 

כללי (מסמכים / ביטוח/אשרות...)

3_2 באחריות הנוסע/ת לבדוק את מסמכיו אם תקפים, תוקף דרכון ישראלי לחצי שנה לפחות ממועד היציאה לטיול והכניסה למדינת היעד, צורך באשרת כניסה (ויזה), חיסונים ומצב רפואי, מסמכי הנסיעה שסופקו על ידי חברת פגסוס, כרטיסי טיסה, טופס הזימון עם פרטי זמן הגעה מדויק ומקום מפגש עם מדריך הקבוצה.

3_2 כמו כן יש לדאוג לפוליסת ביטוח נוסעים בריאות ומטען מתאימה, באחריות המטייל / הנוסע לדאוג לביטוח. באחריות המטייל / הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח מתאימה אשר מכסה מגוון פעילויות במסלול הטיול אותו רכש (לדוגמא - שייט, נסיעה ברכבי שטח, פעילות קנופי, הליכות בשבילים בשטח ובדרכים לא סלולות. יש לוודא שפוליסת הביטוח מכסה פעילויות הרשומות במסלול הטיול).

3_2 מומלץ לכלול סעיף הטסה אווירית במקרה חירום. אין פגסוס אחראית לביטול נסיעה ו/או קיצורה עקב מצב רפואי של המטייל או של בן משפחה הקרוב אליו.

3_2 מטיילים הנוסעים בדרכונים זרים ולא ישראלים מחוייבים בהודעה נפרדת בכתב לפגסוס ועל המטיילים בעלי הדרכון הזר מוטלת האחריות לבדוק את תנאי הכניסה למדינה אליה מטיילים אל מול הרשויות המתאימות (ראוי להדגיש כי קיימת סבירות גבוהה לכך שמדינות היעד דורשות מבעלי דרכונים זרים אשרת כניסה מותאמת למדינת היעד ובעל דרכון זר שלא יעשה את הבדיקות וההתאמות הדרושות - עלול לא להיכנס למדינה).

3_2 כל מסמך פגום/ קרוע או שמוסף ולא בצורה דיגיטלית לדרכון אלא בצורה ידנית נדרש בבדיקה מדוקדקת של המטייל טרם רישומו לטיול במדינות אשר לא תאפשרנה כניסה לתחומן בשל חריגות דרכון כלשהן (לדוגמא: דרום אפריקה) ותימנע את כניסת המטייל למקום ובאחריות המטייל לשלם את כרטיס הטיסה ושאר עלויות בגין כך, בחזרה ארצה, במידה ולא עמד באחד מתנאי הכניסה למדינה.

3_2 נציגי המכירות והמדריכים אינם מוסמכים/רשאים במסירת מידע אלא אם כן ניתן באופן כתוב למטייל במסמך רשמי חתום של חברת פגסוס.

3_2 קיימים אתרים אשר לא ניתן לבקר בהם ללא ויזה/אשרה מתאימה. 

3_2 פגסוס אחראית בהודעה כתובה באם יש צורך בויזה/אשרת כניסה מתאימה אך ורק בעבור בעלי דרכונים ישראלים.

3_2 כל שינוי עלות ו/או רגולציה בהנפקת האשרה יועבר למטייל. 

3_2 מידע זה נכתב בתוכניות הטיולים באופן ספציפי לכל מסלול וטיול בנפרד.

חילוקי דעות

המידע הניתן בתקנון זה ובשאר פרסומי פגסוס מהווה אסמכתא להתחייבות על פיהם נרכש המוצר. אין בידי פגסוס כל יכולת להיות אחראית למידע בלתי מוסמך או בלתי בדוק שנמסר וסותר נתונים אלה או נתונים נלווים, אלא אם הם מגובים בכתב.

במקרה של מחלוקת ו/או אי הסכמה ו/או תביעה משפטית בין הצדדים יהיה בית המשפט בת"א יפו בלבד בעל הסמכות המקומית העניינית והיחודית לדון בכל מחלוקת ו/או תביעה.

ביטולים

ביטול יזום של טיול על ידי חברת פגסוס הנובע בעיקר ממספר מועט של נרשמים יתאפשר עד 15 ימים לפני יציאת הטיול ללא כל טענה ו/או תביעה של המטייל.

עסקת מזומן תוחזר למטייל באופן מיידי ברגע ההחלטה של הביטול.עיסקאות אשראי יוחזרו על פי התנהלות חברות האשראי.

בשל תקופת הקורונה ובעיתות מלחמה בישראל ובעולם, ייתכן ובשל התראות קורונה או אזהרות/ המלצות מסע על יעדים יתכן מצב בו לקוחות יבטלו טיולים גם ברגע האחרון. לפיכך, במידה ולקוחות יבטלו טיולים ברגע האחרון והקבוצה לא תגיע למינימום הנדרש לתפעול הטיול, חברת פגסוס תאלץ לבטל את יציאת הטיול.

ביטול ע"י הנוסע

  1. על פי חוק הגנת הצרכן, המטייל רשאי לבטל את הטיול - בהודעה בכתב לחברת פגסוס (פקס, דואר רשום ומייל), בתוך 14 ימים מיום ההרשמה לטיול ולאחר אישור חוזר מפגסוס ובתנאי שנותרו לפחות 7 ימי עסקים (שאינם כוללים את ימי שישי, שבת וערבי חג) ליציאת הטיול.
  2. המטייל רשאי לבטל כנ"ל כל טיסת המשך שנרכשה לישראל וממנה, ובתנאי שטיסת ההמשך נרכשה מחברת תעופה הממריאה מישראל.
  3. "ימי מנוחה" משמעם: שבת ומועדי ישראל - שני ימי ראש השנה, יום כיפורים, ראשון ושמיני עצרת של סוכות, ראשון ושביעי של פסח וחג השבועות.
  4. זכות הביטול לא תחול לגבי שירותי הארחה, נסיעה, חופשה או בילוי (טיסה, שיט, טיול מאורגן, וכיוצא באלה), המתבצעים במלואם מחוץ לישראל לרבות :
    4.1 טיסת המשך לטיסה שיצאה מישראל והניתנת באמצעות חברת תעופה אחרת (טיסת המשך).
    4.2 חבילת נופש מחוץ לישראל
  5. בכל מקרה אחר מן המפורט לעיל, בו יבטל המטייל את הטיול, לאחר חלוף - 14 ימים מיום רכישת הטיול, יחולו תנאי הביטול המפורטים היטב בדפי הטיול הספציפי, שיימסרו למטייל לפני עשיית העסקה, כחלק בלתי נפרד ממנה, ואלו בלבד.
  6. בכל מקרה של ביטול הטיול ע"י המטייל מכל סיבה ובכל מועד, לא יוחזרו הוצאות שנבעו בגין הנפקת אשרות ו/או רכישת שירותים מסוימים שנרכשו מראש עבור המטייל ובהסכמתו ואין אפשרות לקבל החזר בגינם.
  7. פגסוס רשאית לקזז כל סכום ששילם המטייל עפ"י האמור לעיל.
  8. פגסוס תגבה את הסכום מכרטיס האשראי במידה והמטייל חייב סכום כסף לפי תוכנית הטיול אליה נירשם המטייל וחתם על טופס הרישום.
  9. פגסוס תהא רשאית להודיע לכל מטייל בכתב, לאחר התקשרותו לרכישת טיול מן החברה, על תנאי ביטול מיוחדים החלים לפני חגים ובמהלכם או בכל עניין חריג.
  10. אי קבלת ויזה/אשרת כניסה למדינה אינה עילה לביטול ואינה מזכה את הצרכן בהחזר כספי מעבר לקבוע בחוק.
  11. בנסיבות בהן מזמין הטיול נכלל תחת אחת מהאוכלוסיות הנכללות בסעיף 14ג’1 לחוק הגנת הצרכן, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, או מיום מסמך הגילוי על פרטי העסקה, לפי המאוחר מבניהם, וזאת בכפוף לתשלום דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה, או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. ככל שהביטול נובע עקב אי התאמה בין השירות לבין הפרטים שנמסרו לצרכן, או עקב אי אספקת השירות במועד או עקב כל הפרה אחרת של החוזה בין העוסק לצרכן – החברה לא תגבה דמי ביטול מהצרכן.
    1. עד 14 יום ממועד ביצוע העסקה, יחולו התנאים המפורטים בסעיף 11 להלן.
    2. החל מ 14 יום ממועד ביצוע העסקה ואילך יחולו התנאים המפורטים על גבי תוכנית השיווק של כל אחד מהטיולים.

טיולים מאורגנים בישראל.

• המפורט מטה מהווה חלק בלתי נפרד מתקנון חברת פגסוס המצוין לעיל ומתייחס בנוסף לטיולים מאורגנים בתחומי מדינת ישראל: יציאת הטיול ומחירו מותנים ככתוב ומפורט בכל מסלול ומסלול.
• ארוחות בהצטיידות אישית אלא אם נכתב אחרת.
• מומלץ להצטייד בנעלי הליכה נוחות וביגוד מתאים.
• יש להגיע לפחות 20 דקות לפני מועד היציאה הנקוב במסלול הטיול. אין המתנה למאחרים. אי הגעה בזמן הנקוב יחויב בדמי ביטול או הגעה ליעד ללא זיכוי כספי.
• הטיול יתקיים בכל מזג אוויר אלא אם החברה מעדכנת אחרת.
• זמני היציאה וההגעה כפופים להסדרי תנועה, הוראות ממשלה, כוחות בטחון ו\או גורם בעל סמכות.
• נכון להיום, בכדי להנות משרותי תיירות בישראל יש להציג תעודת מתחסן או מחלים טרם ההגעה מתן השירות.
• אחריות המטייל להציג תעודת חיסון ו\או בדיקת קורונה שלילית בהתאם להנחיות משרד הבריאות אשר יפורסמו באתר הרשמי של משרד הבריאות.
• ההתנהלות בבית המלון הינה כולה באחריות המלון ובאחריות המטייל לעדכן בזמן אמת על כל בקשה או ליקוי לצוות הקבלה ולמדריך.
• יובהר כי בעת ההגעה לבית המלון ו\או לאתרים השונים חובתם על פי התקנות ו\או החוק, לדרוש תעודת מתחסן או מחלים או בדיקת קורונה שלילית מ 72 השעות שקדמו ליום מתן השירות. באחריות המטייל לספק זאת.
• אין פגסוס אחראית על כך ונותני השירותים נדרשים לסרב כניסת מטייל שלא מציג תעודה זו. יודגש כי במקרה זה לא יהיה כל החזר כספי והאחריות הינה על המטייל בלבד.
• הטיול וכלל השירותים והפעילויות הכלולים בו יתקיימו בכפוף להנחיות והתקנות הרלוונטיות בנוגע לקורונה ובכלל זה האירוח במלונות שיתקיימו לפי ההנחיות הרלוונטיות בזמן הטיול.
• חברת פגסוס מתנהלת לפי החוקים והתקנות במדינת ישראל ומשתנות מעת לעת.
• הטיול יתנהל בהתאם לתקנות הממשלה העדכניות ליום יציאת הטיול ולעיתים יתכנו שינויים ללא ידיעת חברת פגסוס וללא עדכון המטייל מראש. המטייל מודע כי חברת פגסוס שומרת חוק ולא יהיה זכאי לכל פיצוי ו\או תמורה בגין כל שינוי שיכפה על המסלול מכוח תקנת בריאות ו\או חוק במסגרת הקורונה.

ביטול יזום על ידי פגסוס המוגדר כטיול בארץ ישראל ונובע בעיקר ממספר מועט של נרשמים יתאפשר עד 5 ימים לפני יציאת הטיול ללא כל טענה ו\או תביעה של המטייל. עסקת מזומן תוחזר למטייל באופן מיידי ברגע ההחלטה של הביטול. עיסקאות אשראי יוחזורו על פי התנהלות חברות האשראי.


• יצוין כי חלק זה בתקנון חל על טיולים בישראל בלבד והוא בא בנוסף ובהתאמה לכל סעיפי התקנון האחרים.

תקנון קורונה ובריאות נוסע כללית:

יובהר כי טיול מאורגן תחת מדיניות הקורונה מתקיים כל עוד מדינת היעד מקבלת תיירים מישראל וכל עוד הטיסה יוצאת כסדרה.
יודגש כי גם אם מדינת היעד הופכת לאדומה אך ניתן להגיע ולטייל בה, הטיול מתקיים כסדרו.
ההתנהלות במדינת היעד הינה בכפוף לחוק החל בה בלבד ובהתאם להחלטת הרשויות המקומיות וחובת הנוסע\ת לנהוג לפיו.
יתכנו שינויים במסלול הטיול לפני ו\או לאחר היציאה מישראל ואף וויתור על אתרים הכתובים במסלול ללא ידיעה מראש וללא צורך בהסכמת המטייל כל עוד סיבת שינוי המסלול נובעת מהנחית הרשויות המקומיות בצל וירוס הקורונה.
עילת שינוי המסלול או הפיכת המדינה לאדומה אינה מהווה עילת ביטול וכל ביטול מצד הנוסע\ת בגין כך יגרור דמי ביטול ככתוב במסלול הטיול.
על הנוסע\ת החובה והאחריות לרכוש פוליסת ביטוח מקיפה הכוללת סעיף קורונה המבטחת גם דמי ביטול מכל סיבה שהיא.

בשל מצב הקורונה, בהתאם לשינויים התכופים בכניסה לכל מדינה ומדינה, באחריות המטייל הנרשם לטיול לבדוק את תנאי הכניסה לכל מדינה באתר הרישמי של כל מדינה אליה הוא מתעתד להיכנס בטיול עם פגסוס וזאת כל עוד הוא שהה ב 2 החודשים שלפני יציאת הטיול במדינה אחרת מלבד מדינת ישראל.

חובה על הנוסע\ת לבדוק עוד טרם ההרשמה לטיול את תנאי הכניסה למדינה באתר משרד החוץ
https://www.gov.il/he/departments/topics/corona-ministry-of-foreign-affairs

ובאתר משרד הבריאות
https://www.gov.il/he/departments/air-travel-covid19-israel

ובאתר רשות שדות התעופה
https://www.iaa.gov.il/airports/ben-gurion/notifications-and-updates-during-covid-19/

מומלץ גם לבדוק מראש תנאי פוליסת ביטוח המכסה את המטייל\ת בביטוח רפואי כולל נגיף הקורונה לרבות דמי ביטול.
יובהר כי במידה ומטייל חש בתסמיני קורונה במהלך הטיול, באחריותו הבלעדית להתפנות לבדיקת קורונה ולבידוד עצמי עד לתוצאות הבדיקה. המטייל או חברת הביטוח בלבד, יישאו בהוצאות הנלוות.
כללית במצב בריאותי, המטייל מבין כי מדריך הטיול חייב להמשיך עם הקבוצה בטיול והקשר של המטייל מאותו רגע ואילך יהיה אל מול חברת הביטוח ואל מול המטה של פגסוס בארץ.
למידע כללי ומסמכים שיש להביא לשדה התעופה יש להתעדכן במשרד הבריאות . מידע מסודר ינתן על ידי החברה באזור האישי. 

יובהר כי הנחיות הקורונה משתנות מעת לעת ועל המטייל\ת להתעדכן ולפעול בהתאם להנחיות התקפות במועד הטיסה.

שימו לב כי בכל טיסות אוסטריאן איירליינס לוינה וממנה, חובה לעטות מסכות מסוג N95/KN95 בלבד (ללא פילטר). לא ניתן לעטת מסכות כירורגיות (חד פעמיות) או מסכות בד בטיסות אלה. מטייל שיגיע ללא מסיכה לא יורשה לעלות לטיסה ויחויב בדמי ביטול ככתוב בתוכנית השיווק. 

המחירים כוללים:

טיסות

הטיסות בפרסומי פגסוס מבוצעות בחברות תעופה סדירות אלא אם מצויין אחרת (טיסות שכר למשל) ברוב המקרים ישירות (אולם לא תמיד). במצבים חריגים או מחוסר אפשרות אחרת יש מצבים של נחיתות ביניים או אפילו החלפת מטוס. ייתכנו מקרים חריגים שבהם חברת התעופה מבצעת רישום יתר (אפילו ללא ידיעת החברה המארגנת) דבר המותר על פי תקנות וחוקי איגוד חברות התעופה הבינלאומיות (יאט"א). במקרים חריגים אלה תעשה חברת פגסוס כל מאמץ שהנזק יהיה מזערי, אם בכלל.

אין פגסוס אחראית לאיחורים בהמראות ונחיתות של מטוסים וכן לביטול טיסות. אלו באחריות חברות התעופה.

אין פגסוס אחראית על החלפת חברת תעופה, לחכירת מטוסים ואין באחריותה לעדכן זאת מראש.

הגעה לטיסות במהלך הטיול הינה באחריות המטייל בלבד. כל עיכוב אשר נובע מסיבה אישית עלול להוביל לפספוס הטיסה וביטול אוטומטי של טיסות ההמשך על ידי חברת התעופה. במצב זה, יתכן כי יידרש המטייל לרכוש על חשבונו כרטיסי טיסה חדשים.

טיסה שלא במסגרת הקבוצתית: חברת פגסוס תעשה מאמץ לאפשר למי שמעוניין לחזור שלא עם הקבוצה (עד לסדר גודל של 10% מטיילים בקבוצה) למצוא טיסות בימים המבוקשים ע"י המטייל/ת המבקש זאת. אין בטחון שפגסוס תצליח  ואינה מבטיחה מראש שזה ניתן. אין יכולת להבטיח שלא תהייה תוספת במחיר הטיסות עקב חריגה מבוקשת זו, תוספת שחברת פגסוס תוסיף למחיר הטיול. ללא קשר תגבה חברת פגסוס תשלום דמי טיפול בסך 50$ שיהיה בנוסף לשינוי אפשרי במחירי הטיסה הנובע מבקשת הבשינוי. אין אפשרות ליציאה חריגה אינדיווידואלית לפני יציאת הטיול.

נוסעים בקבוצות רוכשים כרטיסים על פי קריטריונים המתייחסים לקבוצות ולא לבודדים. במידה ותהיה חריגה ממסגרת קבוצתית זו ביציאה או בחזרה מחו"ל יהיה הדבר כרוך בהוצאה נוספת של 50$ הכרוכה בטיפול בכך ללא כל קשר להפרש עלויות הנובע משינוי המרכיב הקבוצתי של מחיר הכרטיס או מהשינוי עצמו יעד / אורך השהות במסגרת תעריפי הטיסות הידועים, אלו יגבו לפי המקרה הספציפי.

במידה שהמטען הלך לאיבוד או ניזוק במהלך הטיסות, אין הדבר באחריות חברת פגסוס, אך חייב המטייל/ת להצהיר על כך בתחומי שדה התעופה. יצוין כי במידה ולא עשה זאת לא תהיה לחברת התעופה כל אחריות ישירה או עקיפה לאובדן זה. לכן חשוב ליידע את מדריך הקבוצה עוד בתחומי שדה התעופה ולגשת לדוכן אבדות ומציאות (LOST AND FOUND) במקום, ולהצהיר על כך.

אין אפשרות לבחור מקומות ישיבה על המטוס במסגרת כרטוס קבוצתי מראש. שלא כבכרטוס אינדיבידואלי, בו יכול הסוכן לבחור מקומות ישיבה במקרים רבים, בקבוצות לא ניתן. חברת פגסוס אינה יכולה להבטיח מראש הטבות בכרטיסי טיסה קבוצתיים (נקודות נוסע מתמיד, בונוסים וכד') המוצעים ע"י חברות התעופה ליעדים שונים. באחריות המטייל לבדוק מראש אפשרות קבלת הטבות לגבי טיול ספציפי.

מלונות

חברת פגסוס אינה אחראית על הפעלתו היום-יומית של המלון ו/או תקינות המתקנים במלון, לרבות תקינות מערכותיו, קיומם ושעות הפעלתם של מערכות מיזוג האוויר, החלפת המצעים בחדרים, חימום מי הרחצה, שיבוץ החדרים במלון וכו'. חברת פגסוס מתחייבת לבצע את ההזמנה במיומנות, למסור לספקי השירותים את המידע הרלוונטי לעסקה ולוודא התאמת ההזמנה למבוקש, ואולם, לא תהיה אחראית לשיבושים ו/או תקלות בלתי צפויות ושאינן בשליטתה ואין לה אפשרות להתחייב לקיומם של מיזוג אויר בחדרים, נוף, מיטה זוגית וכיוצא בזה.


המלונות המוצעים בטיולים / נופשונים / חבילות מוגדרים כדרגה ראשונה (4 כוכבים) דרגת תיירות טובה (3 כוכבים) לפי דירוגים של ארצות הביקור ולא על פי קריטריונים ישראלים. חברת פגסוס לא יכולה להבטיח את מיקום המלונות בערים. ייתכנו מקרים שהמלונות שהקבוצה תלון בהם יהיו מחוץ לערים או בערים סמוכות (זה אמור במיוחד בתקופות תערוכות/אירועים מיוחדים). אין בכך לשנות את מהות הטיול ותכניו. במקרה זה יעמוד האוטובוס לרשות חברת פגסוס בשעות הערב לקיום התוכנית המובטחת (לשיקול של מדריך הקבוצה בטיול המאורגן).

בחדרים הזוגיים המיטות יכולות להיות כפולות או 2 מיטות נפרדות. במקרים מיוחדים ייתכנו חדרים זוגיים שהמיטה היא קומבי (המאפשרת לינה ל-2 אנשים בחדר). למטייל/ת בודד/ה יקבל שותפ/ה זר/ה לחדר (מאותו מין) ולא תתקבלנה טענות על אי התאמה (גיל, עישון, וכו'...). המעונינ/ת יוכלו לשהות בחדר לבודד (חדר ליחיד) בתוספת תשלום. שהייה בחדר ליחיד מבטיחה שהחדר יהיה לשימוש של אדם יחיד ואינה הבטחה לחדר זוגי. ישנם בתי מלון אשר החדרים קטנים יותר מהחדרים הזוגיים  ובעלי מיטה ליחיד ולא לזוג (חדרי SINGLE), הקצאת החדרים הינה על פי החלטת המלון בלבד במידה והלקוח מעוניין בחדר זוגי, נדרשת תוספת נוספת לתוספת לחדר ליחיד. מראש יש לדעת כי ישנן מדינות כדוגמת מדינות סקנדינביה, מדינות מרכז וצפון אירופה איסלנד, צפון אמריקה ונוספות אשר החדרים ליחיד קטנים ולעיתים אף התקרה נמוכה.

באחריות שותפים לחדר לבדוק מידת התאמה טרם הרשמתם לטיול וחתימה על אישור שותף. במידה והשותפ מחליט לבטל את השתתפותו בכל מועד לאחר רישומו ידרש תשלום של הנוסע שממשיך שמטייל בגין תוספת לחדר ליחיד וזאת על פי הסכום הנקוב בתוכנית השיווק או באתר.  במידה ולא ירצה לשלם זאת יוכל לבטל את הרשמתו ולשלם את עלות הביטול בכפוף למדיניות הביטול. במקרה בו סיים אחד השותפים את השתתפותו במהלך הטיול מכל סיבה שהיא, ישלם השותף את החלק היחסי מתוך תוספת החדר ליחיד. 

ידוע לי כי במידה ויחליט שותפי לחדר לבטל את השתתפותו בטיול, עומדות בפני שתי אפשרויות :
1. אוכל לשמר את השתתפותי בטיול בתוספת  תשלום תוספת סינגל על פי תכנית הטיול  

2. לחילופין אוכל לבטל את השתתפותי בטיול על פי מדיניות הביטול שעל בסיסה נרשמתי

בהזמנת חדר לשלושה בעיקר במלונות מדרגת תיירות טובה או ראשונה יש סבירות שתוכנס מיטה נוספת לחדר מבלי שהחדר מותאם ללינה של שלושה. אין אפשרות להבטיח חדר גדול ונוחיות מראש (צריך לקחת בחשבון שהחדר יהיה צפוף).

היציאה הרשמית מהחדרים בכל מקרה לפני שעה 12:00 והכניסה לחדרים בכל מקרה לא לפני השעה 14:00 (או לפי מדיניות המלון בארץ היעד). יש לקחת בחשבון את צרכי המלון בניקוי החדרים והכשרתם לקליטת נוסעים חדשים.

רשימת מלונות תימסר ללמטיילים לפני יציאתם. ייתכנו שינויים של הרגע האחרון גם לאחר היציאה מהארץ. אנו מתחייבים לשמור על הרמה ואזור הלינה הקרוב ביותר למקורי.

החדרים לקבוצה הם על בסיס RUN ON HOUSE כלומר לא כולם זהים ודומים. ייתכנו רמות שונות לפי מצב תפוסת החדרים במלון. יהיו מטיילים שיקבלו סוגים ורמות שונות של חדרים.

ייתכנו מקרים בהם בית המלון עלול להיות בתפוסת יתר מסיבות שאינן בשליטת חברת פגסוס, במצב מסוג זה, חברת פגסוס תתן פתרון חלופי ברמה דומה או מעבר למלון המקורי ובאיזור הקרוב ביותר האפשרי. ייתכן והקבוצה במיקרים חריגים תופרד ובמקרים אלו חברת פגסוס תהיה אחראית להעברות.

 

סבלות

פגסוס אינה מספקת שירותי סבלות, בין בתשלום ובין שלא בתשלום, באף אחד מטיוליה אלא אם כן נכתב אחרת במפורש.

במסלולים בהם כלולה סבלות ההתייחסות הינה לסבלות בבתי מלון ולפני הכניסה לחדרים בבתי המלון.

הסבלות עלולה לארוך זמן ולא להינתן ישר בעת ההגעה אלא תוך זמן סביר.

קיימים מקרים בהם הסבלות עלולה לא להינתן בשל אי זמינות של הסבל בבתי המלון - מקרים אלו נדירים אך אם מתרחשים בדרך כלל במקומות מרוחקים בהם נאלץ בית המלון לקחת סבלים שאינם סדירים או בעת הגעה מאוחרת בשל התארכותו של יום הטיול והגעה כאשר הסבל עזב כבר את המלון.

תחבורה

האוטובוס שיעמוד לרשות הקבוצה יהיה אוטובוס דלוקס מיוחד לתיירים ממוזג בהתאם לתוכנית המפורסמת. יום עבודה של נהג מבוסס על 8 שעות. אין זו חובתו של הנהג לבצע טיולים מעבר לרשום בתוכנית הטיול בזמן המוגדר כחופשי, פנוי או אפשרות. פעילות בזמנים אלה תעשה ביוזמת מדריך הקבוצה בהסכמת הנהג ובעלות כספית שתימסר למטיילים.

אוטובוס ממוזג, הכוונה למזגן העובד בתנאים סבירים ובהספק ידוע ומוכר בארץ התיור. איננו יכולים להתייחס שמיזוג האוויר יפעל בצורה מלאה בתנאי חום בלתי סבירים לארץ התיור.


כלכלה

הארוחות שפורסמו על פי הרשום בכל טיול וטיול בנפרד. ארוחות הבוקר בדר"כ קונטיננטאליות מזנון. אין אפשרות להבטיח אוכל כשר והאוכל הצמחוני יכול להיות בלתי מספיק כתחליף לארוחה בשרית רגילה, הארוחה הניתנת לא כוללת שתיה ותוספת שתיה כלשהי ניתנת על פי מדיניות המלונות או המסעדות. אין אפשרות להבטיח באם ניתנת ארוחה בטיסה. זאת באחריות חברות התעופה בלבד.

חברת פגסוס אינה מיידעת את הנוסעים בטיסות אשר אין בהן ארוחות.

במקרה של בקשה מיוחדת של הנוסע/ת לגבי סוג מזון מסוים (כשרות/צמחונות/טבעונות וכו'), מתחייבת חברת פגסוס להעביר את הבקשה לספק השירות, אולם לא תהיה מצידה התחייבות כלפי הנוסע למילויה, אלא אם אושר לנוסע בכתב כי בקשתו תקויים. כאשר בקשה מיוחדת שנכללה בהזמנה נוגעת לדרישות חיוניות לנוסע מפאת צרכיו היחודיים, תבדוק חברת פגסוס מול ספק השירות האם ניתן לקיים את בקשת הנוסע, ותודיע על תוצאות בדיקתה לנוסע טרם אישורה הסופי של הבקשה.

מדריך הקבוצה

זהו האיש המרכזי בטיול המשמש כמדריך וכאיש ארגון האחראי לכל מה שקשור בקבוצה בזמן השהות בחו"ל ומשמש כנציג פגסוס לכל עניין ודבר. הוא האיש לכל בעיה או נושא שמתעורר במהלך הטיול, אשר קשור להתנהלות הטכנית של הטיול.

ייתכן מקרה בו מדריך הקבוצה יפגוש את הקבוצה בהגעה לשדה התעופה הראשון בחו"ל או שיעזוב את הקבוצה ביום האחרון בחו"ל ולא יחזור ארצה.

הטיפ (תשר) למדריך הקבוצה הישראלי אינו כלול בתשלום הטיפים הנמסר מראש ונתון לשיקול דעתו של כל נוסע/ת בסיום הטיול ישירות אל מול המדריך / המדריכה.

אין פגסוס מתחייבת על שיבוץ מדריך ספציפי והיא רשאית לשנות את שיבוץ המדריך בכל עת.

מחירי הטיול אינם כוללים:

על פי המפורט בתכנית כל טיול ספציפי.

3_2 תוספת לחדר יחיד.

3_2 עלות הנפקת אשרת כניסה בטיולים אשר יש בכך צורך.

3_2 מסמכים: הוצאת דרכון ו/או הארכת תוקפו. על הדרכון להיות בתוקף חצי שנה מיום היציאה.
על המטייל לוודא כי בדרכונו 3 דפים ריקים רצופים לפחות לצורך חתימות במעברים השונים מטייל שבדרכונו לא יהיו שלושה דפים ריקים לא יוכל לעלות למטוס עוד בשדה התעופה בארץ. ביעדים בהם נדרשת אשרת כניסה יש לוודא להגיע עם דרכון בעל 5 דפים ריקים ברצף. דרכון אשר יוחלף ע"י המטייל מכל סיבה שהיא לאחר מעמד הרישום חייב בהודעה ברורה של המטייל לפגסוס ואישור חוזר על קבלת המסמך בכתב של מוקד השירות. ביעדים בהם קיים צורך באשרת כניסה שינוי/החלפת הדרכון לאחר הרישום מחוייב באישור כתוב של פגסוס טרם ההחלפה בו נכתב מפורשות שהשינוי מאפשר הנפקת אשרת כניסה למדינה, יש לשים לב כי שיחת טלפון איננה מהווה תחליף לאישור כתוב. יובהר בזאת כי פגסוס אינה אחראית על אשרת הכניסה, קבלתה / אי קבלתה, ומהווה מתווכת בין הנוסע לבין הקונסוליה או מי מטעמה האחראית להנפקת האשרה.

3_2 עדכוני דלק ומיסי נמל.

3_2 ביטוחים והוצאות אישיות: ביטוח נסיעות רפואי ומטען סטנדרטי או מורחב וכן הטסה רפואית. מומלץ לבצע ביטוח כבר בעת ההרשמה ככיסוי לדמי ביטול גבוהים (כמובן ע"פ תנאי הפוליסה). בטיולים הכוללים התעסקות בספורט אתגרי יש לבצע תוספת לפוליסה שתכסה גם פעילות זו ובאחריות המטייל לוודא באם יש בתוכנית הטיול פעילות המוגדרת ככזו. במידה והמטייל מבקש לרכוש ביטוח בתיווך חברת פגסוס על המטייל ובאחריותו לדרוש לקבל לידיו את הפוליסה. בכל מקרה, מומלץ ואף חובתו של המטייל/ת ובאחריותו להתייעץ עם סוכן ביטוח מטעמו ולוודא התאמת הפוליסה לצרכיו/ה.

3_2 עם ההרשמה לטיול אני מבין/ה שעל מנת לקבל הצעה לביטוח נסיעות, פרטי ההתקשרות עימי - טלפון ואימייל יועברו מחברת פגסוס לחברת פספורט כארד מבית דיויד שילד, בהסכמת הלקוח.

3_2 במידה ויגרם נזק לחדר המלון או לאוטובוס בגין רשלנות הנוסע ובמידה ונותן השירות כגון, בית המלון או חברת האוטובוסים, ידרשו את עלות התיקון בעבור כך, מתחייב המטייל לשלם סכום זה ישירות לבית המלון או לנותן השירות או במידה ולא שילם זאת תיגבה פגסוס זאת מהמטייל ותעביר הכספים ישירות לנותן השירות על פי העלות הנדרשת ע"י נותן השירות.  

שינוי שמות לאחר כרטוס:

הרישומים בפגסוס הינם דיגיטלים של הלקוח אל מול מערכת דיגיטלית ובאחריות הלקוח בלבד להקליד את שם הנוסע כפי שרשום בדרכון באופן מדוייק.
(הנ"ל מתייחס לשם המשפחה ושם פרטי ובמיקרים מסויימים גם למספר הדרכון ולתאריך הלידה של הלקוח
)
היכולת לשנות שם לאחר כירטוס תלוי בחוקי הכרטיס של כל חברת תעופה.
ישנן חברות תעופה שאינן מאפשרות את שינוי השם ולכן במקרה בו הוקלד שם שלא באופן זהה לרשום בדרכון, ייתכן ויש להנפיק כרטיס חדש בעלות חדשה והעלות תינתן במקום.ישנן חברות תעופה אשר מאפשרות את שינוי השם, ולכן, במקרה בו הוקלד שם שלא באופן זהה לרשום בדרכון, שינוי השם יגרור עלות שינוי של חברת התעופה + עלות טיפול של חברת פגסוס.
עלות דמי הטיפול של חברת פגסוס תהיה כדילקמן:
שינוי שם לפני כרטוס - עלות דמי טיפול של 50$ לאדם.
עד 4 ימים טרם היציאה לטיול כולל – עלות דמי טיפול של 70$ לשינוי שם.
מתחת ל 3 ימים טרם היציאה לטיול כולל – עלות דמי טיפול של 100$ לשינוי שם.
העלות של דמי הטיפול תגבה בנוסף לעלות של חברת התעופה באם קיימת.
יש לשים לב שהנ"ל מתייחס לכרטיס אחד. במקרה בו הטיול מכיל מספר חברות תעופה כל שינוי שם בכל כרטיס הינו מקרה יחיד.

מידע כללי:


הנך מתבקש להיכנס לאתר האינטרנט של משרד החוץ על מנת להתעדכן במידע על התראות מסע ככל שישנן לארץ היעד שלך. לחץ כאן  ⇒

אנו ממליצים להתעדכן מול לשכות הבריאות המחוזיות  במספרי הטלפון:  *5400  או 08-6241010  או 03-5634848




ובנוסף באתר משרד הבריאות: לחץ כאן <-


נכון להיום וככל הידוע לחברת פגסוס, במדינת ישראל לא ניתן לרכוש פוליסת ביטוח אשר מכסה על נזקים מפני תאונות דרכים.

המטייל מודע ומבין כי לא קיים כיסוי ביטוחי לחברת פגסוס בכל הנוגע בנזקים הנגרמים כתוצאה ישירה או עקיפה של תאונות דרכים בחו"ל.

על כן, באחריות הבלעדית של הנוסעים לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות אישית אשר מכסה כל נזק אשר עלול להיגרם למטייל (נוסע) כתוצאה ישירה או עקיפה של תאונת דרכים.

אחריות המטייל:

מתווה הטיולים מפורטים במסלולי הטיולים המתפרסמים בתוכניות השיווק באתר האינטרנט של החברה.

הטיולים מתנהלים במדינות שונות ומגוונות ובאופן הנהוג בכל מדינה. המטיילים הנרשמים לטיולים מחוייבים להתנהל באופן אחראי ואף מעבר לנהוג בחיי היומיום במדינה בהם חיים וזאת מהטעם הברור והוא שייתכן ובסבירות גבוהה שהמציאות המוכרת מחיי השגרה שונה מן המציאות במהלך הטיול ומתבטאת בדקויות שעלולות לגרום לתגובה שונה מהנורמה לה רגילים.

דוגמאות לכך שניתן מהן לגזור ולהקיש לתשומת לב הנדרשת:

ירידות ועליות לכלי רכב באויר, במים וביבשה או לפעילויות הכוללות חיות כגון פילים, סוסים וכיו"ב או כל מתקן המניע אדם ממקום למקום, חייבת בתשומת לב מירבית של המטייל ובהקפדה על זהירות היכן כף הרגל מושמת או חוזק אחיזת היד וזאת עד ובטוח שנמצא במצב יציב.

הקפדה על הליכה בכל אזור או תוואי שטח חייבת להתבצע אך ורק בשבילים מסומנים אשר ניתן להבחין בברור היכן כף הרגל דורכת ואשר אינם מהווים סיכון לבריאותו.

כל פעולה גופנית, הליכה במתווה בו חש מאויים או כל פעולה אשר לא היה עושה אותה בביתו שלו, בארצו שלו, בסביבתו הטיבעית, חייבת טרם עשייתה להיות בבחינת הפעלת שיקול דעת אישי והבנה ומודעות אישית לבטיחותו הוא ולשמירה על בריאותו במלוא מובן המילה גם אם הדבר כרוך באי ביצוע הפעולה ובויתור על פעילות כלשהי. הבטיחות מעל הכל.

אכילת מזון שעלול לסכן את בריאותו חייבת בבחינה מתמדת לאורך הטיול ולפני כל ארוחה בהקפדה נוספת, בהטלת ספק ובבדיקה קפדנית נוספת טרם ביצוע הפעולה. חוזר חלילה גם אם הדבר מעכב את פעולתו. 

המטייל אחראי על מגעים עם סביבתו ועל שמירת בריאותו בסביבותיו במהלך הטיול, הן מול המטיילים בתוך קבוצתו המטיילים עמו בקבוצה והן בריות אחרות הנותנות שירות כלשהו או כל אדם אשר בא במגע עימו במהלך שהותו מחוץ לארץ.

על המטייל להפעיל שיקול דעת כאשר בא במגע עם כל אחת מהנפשות כאשר אם חש מאוים בביטחונו האישי חייב להתרחק באותו הרגע מהסיטואציה ולהפעיל שיקול דעת כדי שלא יקלע לסיטואציה המסכנת את בריאותו ובטחונו האישי ובמידת הצורך לפנות לחברה בארץ או לבן משפחה עלו הוא סומך וכמובן לעשות כל פעולה כאשר מעדכן את מדריך הטיול ועדיף טרם החלטתה וביצועה.

כל כניסה לאתר בה חש סכנה כלשהי לבריאותו, לחייו או פגיעה שעלולה להתרחש לגופו או לנפשו,  חייבת בהפעלת שיקול דעת אישי כשם שהיה נוהג ואחראי בחייו הפרטיים ובארץ בה הוא חי.

המטיילת/המטייל מחוייב בביצוע פוליסת ביטוח אשר תכיל סעיפי נזקי גוף ואשר תכסה כל נזק הקשור במהלך הטיול ותבטח שיפוי ביחס ישיר או עקיף במידה של פציעה או חלילה אף מקרה מוות. באחריותו להיוועץ עם סוכן ביטוח, על מנת להתאים את הפוליסה הנכונה והמקיפה ביותר המתאימה לו ובהתייחס למסלול ותכני הטיול ולסיכונים העלולים להיווצר לו על פי מצבו הרפואי, הבריאותי הגופני והנפשי, האישי. 

באם המטייל חלילה נפגע, נפצע או מאבד את חייו, הלה, מראש מבין ומסכים כי עליו לתבוע את נותני השירותים בארץ היעד בה טייל ומסיר כל תביעה, תלונה, טענה כלפיי פגסוס ועובדיה כשם והיה מבצע הזמנות אלו בגפו.

המטייל מבין כי פגסוס הינה חברת תיירות המתווכת בינו לבין שירותיי התיירות המקומיים וכי חברת פגסוס אינה מתמחה במתן שירותי רפואה או ביטוח ואינה אחראית באופן ישיר ועקיף על בטחונו האישי ומצב בריאותו אלא על מתן שירותי התיירות כפי שרשום בתוכנית הטיול אותה רכש.

המטייל מבין שחברת פגסוס הינה חברת תיירות ואינה חברת ביטוח או חברה בתחום שירותי הבריאות, חברת פגסוס פועלת במדינות אחרות דרך מתווכים מקומיים ואין למטייל כל עילה לתביעה כנגד פגסוס ו/או מדריכיה ועובדיה בכל הקשור בנזקי גוף.

אזהרות מסע ליעדים

אזהרות מסע ליעדים מתעדכנות באופן שוטף על ידי משרד החוץ. באחריות המטייל לבדוק מול האתר את אזהרות המסע המתעדכנות באופן תדיר.
להלן הקישור לאתר משרד החוץ בנושא זה.

טופס רישום:

מילוי טופס ההרשמה ושליחתו חתום מהווים קריאה, הבנה והסכמה מלאה של תקנון החברה ושל ההערות, התנאים והכללים בכל טיול וטיול.

פגסוס תיירות ונסיעות בע"מ

ח.פ 51-1636292

מנחם בגין 156 קומה 3 תל אביב מיקוד 6492108   

תקנון זה נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

 

מעודכן ליום 17.1.2024

התמונות באתר נלקחו מאתר Bigfoto

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form