מדריכת טיולים מתוך אהבה גדולה לאנשים, לסיפורים ולמקומות שמצליחים לרגש בכל פעם מחדש. אני מאמינה שטיול טוב הוא הרבה יותר מאוסף של אתרים – הוא מפגש עם תרבויות, עם נופים ועם אנשים, ובעיקר הזדמנות לחוות את העולם דרך העיניים והלב.
חשוב לי ליצור אווירה נעימה, סקרנית ומלאת שמחת גילוי, שבה כל מטייל מרגיש חלק מהקבוצה. אני משלבת ידע, סיפורים, הומור ואהבה גדולה לדרך, כדי שכל טיול יהפוך לחוויה שנשארת הרבה אחרי שחוזרים הביתה
![]() ![]() |
"להיות אדם טוב, לעשות תמיד את הטוב ביותר.
ולא להתבייש לשאול"
אוזבקיסטן
אוזבקיסטן זהו יעד שמרגיש כמו מסע בזמן אל לב דרך המשי. יש בו שילוב נדיר של ערים מפוארות, אדריכלות מרהיבה, שווקים צבעוניים, תרבות עשירה ואנשים מסבירי פנים שמקבלים את פני המטיילים בחום ובחיוך. בכל פעם מחדש אני מתרגשת לראות איך סמטאות סמרקנד, הכיפות הכחולות של בוכרה והסיפורים על סוחרים, מלומדים ונוסעים קדומים מצליחים להקסים גם את המטיילים וגם אותי. עבורי, אוזבקיסטן היא לא רק יעד – היא מקום שמזמין לעצור, להקשיב, להתפעל ולהתחבר לעולם שהיה ואיננו, אבל עדיין חי ונושם דרך האנשים, הטעמים והמסורות