מספר טלפון
03-6374000

נופש בברצלונה - לצאת לחופשה בלי ארנק / כתבת מערכת

תיירים רבים מכל קצוות העולם טסים לברצלונה היפה מידי שנה בטיול לספרד. הטיסות לברצלונה (במידה ולוקחים טיסה של אל על או של ארקיע) נוחתות באזור אשר קרוב מאוד לעיר כך שבקלות ניתן לתפוס מונית, אוטובוס או רכבת ולהגיע אל מרכז העיר במהירות. מכיוון שברצלונה מציעה לתיירים שפע אטרקציות, אומנות עשירה, היסטוריה מעניינת, ארכיטקטורה מרשימה, חנויות רבות בהן ניתן ליהנות משופינג, משחקי כדורגל ואתרים מעניינים, היא מושכת תיירים רבים בכל הגילאים- מצעירים ועד מבוגרים מכל רחבי העולם. נוסף על כך, נהנים רבים להגיע לברצלונה משום שמזג האוויר שלה נוח ביותר- מזג האוויר הינו ים תיכוני כך שבמרבית החודשים נעים לטייל בחוץ. בשל הביקוש הרב עבור חופשות בברצלונה החלו חברות התיירות הרבות להציע מגוון חבילות משתלמות לברצלונה.

כמובן, שאם ברצנונכם לצאת לנופש ללא דאגות או סידורים, אתם מוזמנים להצטרף לטיול מאורגן לספרדעם פגסוס!


איזו חבילה מתאימה לאופי ולתקציב שלכם?

אם החלטתם לצאת לטיול בברצלונה תוכלו לעיין באתרים שונים באינטרנט ולמצוא שפע חבילות משתלמות לברצלונה. חבילות אלו יכללו את מחירי הטיסה (הלוך חזור, השהות בבית המלון וארוחת בוקר) כך שלא תצטרכו לבזבז זמן ולחפש טיסה ובית מלון מתאימים בנפרד. המחירים המשתלמים יאפשרו לכם שלא לחרוג מהתקציב וליהנות מחופשה עם קבוצה, בני משפחה, חברים או לבדכם במחיר נמוך מהרגיל. תוכלו לבחור במגוון חבילות אשר כוללות אירוח באכסנייה, בית מלון יוקרתי, שינה בשטח ועוד.

באילו אתרים מומלץ לבקר?

במהלך הטיול בברצלונה מומלץ לבקר באצטדיון הקאמפ נואו- מדובר על המגרש של מועדון הכדורגל של ברצלונה והוא גדול ביותר- הגדול ביותר באירופה. כמו כן, מומלץ לבקר בשדרת הרמבלס שהיא לב העיר. בשדרה ניתן לצפות במופעי רחוב רבים של רקדנים, מוזיקאים ועוד. כמו כן, כדאי לבקר במוזיאון הלאומי לאומנות בברצלונה- הארמון נחשב לחשוב ביותר בעיר.
במידה והחלטתם לצאת לחופשה משפחתית יחד עם הילדים תוכלו ליהנות מחופשה נפלאה משום שברצלונה מתאימה מאוד לילדים- בין מגוון האתרים הקיימים תוכלו לקחת את הילדים לגן החיות ולמוזיאון הזיאולוגי- מקומות אלו נמצאים בפארק המצודה. כמו כן, תוכלו לקחת את הילדים לפארק השעשועים אשר נמצא בגבעת טיבידבו, תוכלו לקחת את הילדים אל מזרקת הקסם (המקום פתוח בערבים של סופי שבוע) המוארת במגוון צבעים כאשר ברקע נשמעת מוזיקה משמחת, תוכלו לקחת את הילדים לפארק מים אשר נקרא בשם קאריב ועוד. כמו כן, רצוי לקחת את הילדים אל כנסיית סגרדה פמיליה (יצירה שהתחיל האדריכל המפורסם גאודי, היצירה הופסקה בשל מותו וחודשה לאחר עשרים שנה), כמובן שלגאודי יצירות רבות נוספות ומרשימות.

טיולים קצרים אך מספקים

חבילות נופש לברצלונהכוללות בדרך כלל כ- 4 לילות. בזמן זה ניתן להספיק לבקר במגוון אתרים, לטעום מאכלים נפלאים, לצאת למסעות שופינג, לצפות בארכיטקטורה מרשימה, לראות מופעי רחוב יצירתיים וליהנות מביקור קצר אך מספק למדי.
אם אתם מעוניינים למצוא חבילות משתלמות לברצלונה תוכלו לעיין במגוון אתרי אינטרנט של חברות תיירות שונות ולחפש חבילות אשר ניתנות בתאריכים אשר מתאימים לכם ועולות מחיר שמתאים לתקציב שלכם (מעבר לזאת מומלץ לבדוק את מזג האוויר הצפוי באותם תאריכים). כמו כן, חשוב לבדוק את וותק החברות, ניסיונן ולקרוא המלצות של לקוחות. תוכלו לקחת חופש מהעובדה או לטוס במהלך חופשה, תוכלו לטוס עם המשפחה, עם החברים, עם עמיתים לעבודה או לבדכם- לא משנה מה תבחרו הטיול לברצלונה יהיה מהנה, מלא עניין ומשתלם.

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form