מספר טלפון
03-6374000
חבילת פעילות-בילוי טיול-ונופש במלון אטלנטיס היוקרתי בדובאי (ATLSׂ)
משך הטיול:
4 לילות, 5 ימים
להורדת התוכנית

הצעה יחודית ואטרקטיבית טיול משפחות פרימיום חבילת פעילות-בילוי טיול-ונופש במלון אטלנטיס היוקרתי מותאם גם למשפחות וגם לזוגות - תוכנית מידי יום ביומו כולל: חצי פנסיון

 שירות ברמה עולמית - Atlantis, The Palm

מלון אטלנטיס דה פאלם, דובאי (Atlantis, The Palm) הוא מלון בדירוג 5 כוכבים, השוכן על האי פאלם ג'ומיירה (Palm Jumeirah) בדובאי, ונהנה מחוף חולי ופרטי ומנוף מרהיב של המפרץ הערבי.

המלון כולל אקווריום תת ימי וגישה חופשית לפארק המים אקווה-וונטור  (Aquaventure) ולאקווריום לוסט צ'יימברס (Lost Chambers), גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה בכל האזורים. כל החדרים מעוצבים בהשראת הסגנון הערבי ובהשראת הים וכוללים מרפסת עם נופים ציוריים, טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח, פינת ישיבה, אמצעים להכנת תה וקפה חינם ומיני בר. חלק מהחדרים כוללים טרסה גדולה ומרהיבה עם נוף פנורמי של הפאלם (palm) או אמבט ספא גדול מאוד שממוקם במרכז חדר הרחצה.       

אפשרויות הסעודה כוללות את מסעדת Hakkasan שמגישה מאכלים קנטונזיים אותנטיים באווירה מודרנית, ואת מסעדת Nobu  עטורת הפרסים שמגישה מאכלים יפניים עכשוויים עם השפעות ערביות. מסעדת Bread Street Kitchen Bar מציעה תפריט בריטי ייחודי ומשקאות נהדרים מעשה ידיו של השף גורדון רמזי. תוכלו ליהנות מנופים מדהימים של הפאלם וקו הרקיע של דובאי, בזמן שאתם נהנים ממטעמי המטבח הלבנוני האותנטי עם משקאות טעימים במסעדת Ayamna  תוכלו ליהנות גם מגישה חינם לאקווה-וונטור - פארק המים הגדול ביותר במזרח התיכון, שכולל את המתקנים Tower of Neptune ו-Tower of Poseidon ומציע המון מגלשות מים מסעירות. האורחים הצעירים יוכלו ליהנות ממתקני שעשועים במים. מועדון הילדים מציע בידור איכותי בפיקוח מלא יחד עם תכניות יומיות. אזור Zone מציע לבני נוער הזדמנות לבלות, לרקוד ולשחק במשחקי הווידאו העדכניים ביותר. Wavehouse מציע אוכל ובידור באזור אחד שבו תוכלו ליהנות מאוכל טוב ומשקאות, אזור משחקים לילדים ומבוגרים, ארבעה מסלולי באולינג, מתקן גלים חדשני ביותר, ועוד. תוכלו ליהנות מטיפולי פנים וגוף בספא ShuiQi  חדר הכושר מציע מאמני כושר אישיים.           

במלון נמצא מגוון בוטיקים וחנויות יוקרה מהאיכותיים בעולם שיענו על כל צורכיכם במהלך החופשה. תוכלו להזמין טיסה במסוק לסיור בן 15 דקות מעל דובאי. קניון האמירויות (Mall of the Emirates) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. מועדון הגולף של איחוד האמירויות (Emirates Golf Club) נמצא במרחק שלושה ק”מ משם. בניין בורג’ ח’ליפה (Burj  Khalifa)  האייקוני וקניון דובאי (Dubai Mall) נמצאים שניהם במרחק של 25 דקות נסיעה מהמלון.   

המתקנים הפופולריים ביותר :  2 בריכות שחייה / אינטרנט אלחוטי בחינם  /מול הים /חדרי משפחה/ אמצעים להכנת תה/קפה בכל החדרים /בר /  מלון מדורג באתר בוקינג.קום  8.0  ובאתר טריפ אדוויזר  4.5 ....... 

לקישור לאתר המלון לחץ כאן  

מטיילים נופשים יקרים !
מוגשת לכם כאן תוכנית חדשה יחודית לפגסוס מרתקת ואקזוטית המבוססת על אחד המלונות היחודיים והמדליקים בדובאי. השתדלנו לחשוף אתכם לסוג של חבילת פעילויות טיולים ונופש שירתק אתכם למלון מצד אחד ומצד שני ייתן לכם טעימות של מה שיש לדובאי להציע במינון שלא יהיה מעייף מצד אחד אבל ישאיר בכם חותם עם טעם של עוד.... מרגע ההגעה ימתין לכם נציג מקומי שלנו דובר אנגלית שיוביל אתכם למלון. לאורך כל הימים, הפעילויות שיהיו מחוץ למלון ילוו על ידי הנציג המקומי דובר האנגלית. כל הפעילויות בתוך המלון תהיינה באופן עצמאי כאשר כללנו מרכיבים רבים שהמלון מספק בדר"כ בתשלום.
זכרו שאצלנו בפגסוס אין הפתעות וכל מה שרשום כאן בהמשך בשקיפות מלאה כלול במחיר !!!

ההטבות חבילת מלון Atlantis, The Palm של פגסוס: 

  •  4 ארוחות במלון ( 3 בערב ו 1 בצהריים ): בחירה בין מסעדות המזנון במלון Kaleidoscop ל Saffron למסעדות ה-א–לה–קארד במלון בחירה בין Bread Street Kitchen או Ronda Locattelli או Wavehouse או Ayamna או White Beach Restaurant או Plato's או The Edge או The Shore או Asia Republic או The Burger Joint או Shawafel 

  • Aquaventure Waterpark - פארק ההרפתקאות במים במלון (ביום 2) 

  • נסיעה ברכבת המונורייל האוטומטית

  • Lost Chambers Aquarium(יום 3) לאתר לחץ כאן 

  •  Dip & Play  לטבול ולשחק עם הדולפינים במים (יום 3) לאתר לחץ כאן

  • Leisure Time at one of the 7 Pools (יום 3) 

  • Shopping -Atlantis Mall (יום 3) לאתר לחץ כאן 

  • Visit Atlantis Kids Club or Teen Agers Club – The Zone מועדון הילדים והנוער במלון (יום 3) לאתר לחץ כאן

  • יציאה בערב לסוק אל באהר איזור פעילות הלילה בדובאי והמופע האור קולי והמזרקות (יום 3) 

  •  Explore Atlantis – Family Fun at the Wave House / אזור שעשועים למשפחות לפעילות הפנאי כמו באולינג (בתשלום), ארקייד מכונות משחק - משחקי וידאו (בתשלום), גלי גלישה מלאכותיים (יום 4)

  • ביקור במוזיאון העתיד (יום 4)

  • מופע מדליק ומיוחד בלה פרלה ((La Perle (יום 4) 

  •  סיור עיר בדובאי כולל ביקור במוזיאון האשליות (יום 5) 

מסלול הטיול לפי ימים

יום 1:תל אביב – דובאי 

נפגש בנתב"ג לטיסה ישירה לאמירויות. עם הנחיתה בדובאי העיר הגדולה בין הנסיכויות בה מתגוררים כשלושה מיליון תושבים. כאזור סחר חופשי, דובאי הפכה למרכז העסקים והכלכלה המושך השקעות בינלאומיות רבות. בעיר מוקמים פרויקטים אדירים בטכנולוגיות וחומרי בנייה חדשניים בתכנונם של אדריכלי על בינלאומיים. משדה התעופה נצא בנסיעה ישירות למלון אטלנטיס דה פאלם . התארגנות בחדרים.
ארוחת ערב באחת המסעדות במלון לפי בחירה הרשומות למעלה ולינה.

.

יום 2:  דובאי

ארוחת הבוקר במלון .
אקספלור אטלנטיס יום שלם .
16:00 - 10:00 אקווה ונצ'ר פארק ( פארק המים המדליק במלון ) .
17:30 נוסעים במונורייל (חד פס) אל התחנה על החוף משם באוטובוס שלנו ל ...
18:00 - 20:00 נבקר ב Nakheel Mall  נצפה במופע מזרקות ונחזור למלון לאתר לחץ כאן
21:00 ארוחת ערב באחת המסעדות במלון לפי בחירה הרשומות למעלה ולינה.

יום 3: דובאי 

ארוחת הבוקר במלון .
אקספלור אטלנטיס יום שלם .
11:00- 10:00 Lost Chambers Aquarium  . אקווריום יחודי ובו דגים שנמצאים אך ורק כאן .לאתר לחץ כאן
11:00-16:00 פעילויות במלון לפי בחירה ( כל האפשרויות פתוחות ) כמו :
מול עם מבחר חניות נקרא אטלנטיס מול . כמובן אפשרות להנות מאחת מ 7 הברכות שנמצא במלון . וגם לילדים ולבני הנוער יש במלון מועדון הנקרא The ZONE ובו אפשרויות העסקת הילדים ובני הנוער ללא דאגה. לאתר לחץ כאן

16:30 נוסעים באוטובוס לבקר בסוק אל באהר שזה איזור עשיר במסעדות ובברים ובתי קפה למרגלות הבורג' חליפה המגדל הגבוה בעולם צמוד לדובאי מול (Dubai Mall) אל מול האגם המלאכותי בו שטות סירות האברה ולקראת ערב עם חשיכה מופע מרהיב של מזרקות. חזרה למלון .
21:00 ארוחת ערב באחת המסעדות במלון לפי בחירה הרשומות למעלה ולינה.



יום 4: דובאי 

ארוחת הבוקר במלון .
אקספלור אטלנטיס יום שלם .
11:00 Family Fun at the Wave House -זהו אזור המיועד למשפחות עם ילדים ובו פעילות לשעות הפנאי כמו באולינג (כל משחק בתשלום) משחקי וידאו ומכונות משחק (בתשלום), גלי גלישה מלאכותיים, ועוד....לאתר לחץ כאן
14:00 ארוחת צהריים ב WAVE House במלון הכלולה במחיר ( במסגרת החצי פנסיון ).
16:00 הסעה באוטובוס לביקור במוזיאון העתיד המצוי במבנה ארכיטקטוני יוצא דופן והמוזיאון עצמו שנפתח בחודש מרץ 2022 מכיל מראות, תצוגות, וחוויות מעולם העתיד. באמת מוזיאון מיוחד במינו.
בערב נבלה במופע יוצא דופן ומרהיב ביופיו במועדון לה פרלה La Perla .

 


יום 5: דובאי – תל אביב  

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור עיר בה נתוודע ליופייה, למרכזיותה, וכמובן שנעבור בפינות שונות ורבעים אחדים שם נחווה גם את הישן וגם את החדש. במהלך הסיור נשלב ביקור במוזיאון האשליות שיקרוץ במיוחד לילדים ובני נוער אבל כמובן גם למבוגרים ואפילו סבים וסבתות שירצו קצת להשתטות.  בכפוף למועד הטיסה העברה מהמלון לשדה התעופה וטיסה חזרה הביתה.



 

 

הטיול וכלל השירותים והפעילויות הכלולים בו יתקיימו בכפוף להנחיות והתקנות הרלוונטיות בנוגע לקורונה ובכלל זה האירוח במלונות שיתקיימו לפי ההנחיות הרלוונטיות  בזמן הטיול. 
  • ייתכנו שינויים בסדר התוכנית על פי לוח ימי וזמני הטיסות וכן ימי ושעות הפתיחה של האתרים לאורך מסלול הטיול. לעיתים אף ייתכנו ויתורים על חלק ממקומות הביקור תוך מתן תחליף ראוי במקום וזאת אף לאחר היציאה מהארץ.
  • חשוב להבהיר חד משמעית כי כל שינוי ו/או מחדל הקשור בחברת התעופה אינו מהווה עילה לתביעה כנגד חברת פגסוס והאחריות כולה היא על חברות התעופה. במקרה זה פגסוס תהיה פטורה מכל פיצוי בגין שינוי ו/או מחדל שכזה.



 

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form