מספר טלפון
03-6374000
העיר שתגרום לכם להרגיש את הלב הפועם של האימפריה
כשתעמדו במרכז כיכר טיאן-אן-מן העצומה או כשתטפסו על החומה הסינית האדירה אתם תתחילו להבין את עוצמתה של בייג'ינג. הכירו את העיר שמסמלת את השלטון והמסורת של המעצמה העולמית מהמזרח, ותדהים אתכם בזכות המקדשים, השווקים והמונומנטים שבה.
<< לכתבה המלאה
טיול לברצלונה 5 ימים
ברצלונה היפהפייה הפכה ליעד תיירותי נחשק, ולא בכדי. היא מציעה למבקרים בה אינספור אטרקציות משגעות, מרכזי קניות עם כל המותגים הגדולים, חופים הומי אדם ומזג אויר פשוט מ-ו-ש-ל-ם.
<< לכתבה המלאה
טיול מאורגן לקובה 15 ימים
כל מה ששמעתם על קובה נכון. מדינה ענייה שנראית כאילו נשתמרה בשלמותה משנות ה-50, מכוניות צבעוניות מסרטים הוליוודים נוסעות לאיטן בכבישים וילדים משחקים ברחובות עם צעצועים מאולתרים, כשהזקנים משגיחים עליהם ממרפסות הבתים.
<< לכתבה המלאה
טיול מאורגן לסין 8 ימים
סין הייתה ועודנה חידה בעיניים מערביות. מצד אחד זו אחת התרבויות העתיקות בעולם, שתרמה לו כמה מההמצאות החשובות ביותר דוגמת המצפן, הנייר, הדפוס, ולצערנו גם אבק השריפה. מצד שני, הריחוק הפיזי והמנטלי מהמערב, בתוספת שנים של הסתגרות של המשטר הקומוניסטי, גרמה לכך שעד לפני מספר שנים רק מעטים ידעו דבר מה על הארץ המופלאה הזו. כיום המצב משתנה, וסין פותחת את שעריה לתיירים, המוזמנים לחזות בה ולגלות תרבות שונה לחלוטין משלהם, רגע לפני שהפערים מתחילים להצטמצם.
<< לכתבה המלאה
טיול מאורגן למרוקו – 8 ימים
הטיול המאורגן למרוקו אינו מיועד רק לבני העדה. מרוקו היא ארץ יפהפייה ועשירה באוצרות טבע, שקצת כמו ישראל משלבת בין אזורים מדבריים להרים גבוהים, ירוקים ומושלגים. התרבות המרוקאית המרתקת ביכולתה לשלב בין מסורת לקדמה, ובשל כך היא מושכת תיירים מכל העולם.
<< לכתבה המלאה
חמש נקודות שחשוב לבדוק לפני טיול מאורגן לתאילנד
תאילנד הינה מדינה קסומה ואקזוטית המושכת אליה במהלך כל השנה תיירים רבים מכל רחבי העולם. טיול לתיאלנד מצריך תכנון של יעדים, הכרת תרבויות ומקומות עוצרי נשימה בכל חלקי המדינה, מקומות לינה והעברות בתוך המדינה. יציאה עם חברה לטיול מאורגן לתיאלנד יכולה לפתור את כאבי הראש של תכנון הטיול. אם אתם מעוניינים לצאת לטיול מאורגן לתיאלנד, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא
<< לכתבה המלאה
טיול מאורגן לרומניה - מסע אקסטרים וגיבוש / כתבת מערכת
חישבו על הפתעה נעימה ושונה לצוות העובדים שלכם כאשר אתם מעוניינים בתכנית גיבוש. יציאה של צוות שלם לטיול מאורגן לרומניה הכולל שלל פעילויות חברתיות, אטרקציות ונופים מדהימים שמציעה המדינה יכול לשפר פלאים את הגיבוש הצוותי ואת תפקודו של הצוות בחזרתו לעבודה בארץ
<< לכתבה המלאה
מדוע כדאי לצאת לטיול מאורגן / כתבת מערכת
בכל יציאה לטיול ישנן הרבה מחשבות והחלטות לצאת. לטיול מאורגן יש יתרון עיקרי על תכנון טיול לבדך והוא שהכל כולל הכל. בסגירתו של טיול מאורגן אתם סוגרים טיסה, העברות, מלונות, סיורים ואף מדריך המכיר את המדינה אליה תיסעו וכל זה בדיל אחד ללא כאבי ראש.
<< לכתבה המלאה
טיול מאורגן בחו"ל ובארץ – יתרונות וחסרונות / כתבת מערכת
טיול מאורגן בחו"ל הינו בין החוויות הבלתי נשכחות והבטחה להנאה מתמשכת, גם זמן רב לאחר סיום הטיול. בשנים האחרונות הולכת ומתגבשת קהילה איכותית, עשירה בתכנים וחובבת תענוגות, הנהנית מהטיולים המאורגנים האיכותיים ביותר.
<< לכתבה המלאה
כרטיסים לסופר קלאסיקו – גן עדן לחובבי המשחק בין שתי הקבוצות הטובות בעולם / כתבת מערכת
סופר קלאסיקו הוא המונח לתיאור המשחקים בין שתי קבוצות הכדורגל הנחשבות לטובות בתבל- ברצלונה וריאל מדריד. במשך העונה נערכים מפגשים אחדים בין שני המועדונים, אשר היריבות בניהן מציתה ומזינה את דמיונם ומשלהבת את יצריהם של מאות מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם.
<< לכתבה המלאה
אתרים להזמנת טיסות / ניר רביד
אם מכל סיבה שהיא החלטתם לוותר על טיול מאורגן תצטרכו להזמין טיסה כדי לטוס לבד זה הוא המדריך בשבילכם. בהמשך הכתבה אציג מספר אתרים ייחודים, כל אחד עם הייחוד שלו - בדיקת טיסות בכל אחד מהאתרים והשוואת התוצאות בניהם, תבטיח לכם רכישה של הטיסה הזולה ביותר.
<< לכתבה המלאה
לטוס בשביל שניים ביטוח נסיעות לנשים בהיריון / כתבת מערכת
היות ונשים בהריון אשר נוסעות לחו"ל נמצאות במעין "קבוצת סיכון" לבעיות רפואיות, הן מבחינתן והן מבחינת העובר שברחמן, ביטוח נסיעות לחו"ל בהריון דורש התייחסות ספציפית. במילים פשוטות, ביטוח נסיעות לחו"ל בסיסי איננו מעניק לאישה ההרה את מלוא הכיסויים הרלוונטיים ועליה לדאוג להרחבות בהתאם.
<< לכתבה המלאה
טיסות למינכן - אטרקטיביות וזולות / כתבת מערכת
מדיניות השמים הפתוחים המתממשת כיום הלכה למעשה הודות להיצע עשיר וגדול של טיסות Low Cost מאפשרת לרבים השואפים ליהנות מטיסות ליעדים שונים בחו"ל לממש ולהגשים את חלומם ללא קושי.
<< לכתבה המלאה
טיול רומנטי ואטרקציות מומלצות, ברלין לזוגות / כתבת מערכת
מדינות אירופה מזמינות מדי שנה מיליוני תיירים להגיע ולטייל במקומות היפים והמרגשים ביותר בעולם. יש הרבה מאוד מדינות באירופה שכדאי מאוד להגיע ולבקר בהן אבל כמעט בכל מדינה יש עיר אחת או שתיים שבולטות מעל כל היתר. לרוב מדובר בעיר הבירה, אך במקרים מסוימים דווקא ערים אחרות הן מוקד התיירות שמושך תיירים רבים מאירופה ומכל העולם.
<< לכתבה המלאה

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form